Pet City OÜ privaatsusteade
Teie privaatsus on meile tähtis. Isikuandmete töötlemist käsitlevas teates selgitame, kuidas Pet City OÜ (edaspidi: meie) kogub teie isikuandmeid ning kuidas ja millistel eesmärkidel isikuandmeid töödeldakse. Pet City pakub mitmesuguseid lemmikloomateenuseid nii kauplustes kui ka veebis (edaspidi: tooted või teenused). PetCity kuulub kontserni Musti Group Nordic Oy, mille juriidiline aadress on Mäkitorpantie 3, 00620 Helsinki, Finland. Nii Pet City kui ka Musti Group Nordic Oy on vastutavad töötlejad. See tähendab, et määrame ühiselt teie isikuandmete töötlemise eesmärgid ja vahendid. Määrame, kuidas ja miks töödeldakse teie isikuandmeid näiteks seoses ostude, veebilehe analüütika, turunduse ja tellimuste täitmisega.
Oleme kokku leppinud, et Pet City OÜ on peamine kontaktpunkt andmesubjektidele, kes soovivad kasutada oma isikuandmete kaitse üldmäärusest (GDPR) tulenevaid õigusi. Samuti saate kasutada oma õigusi (isikuandmetega tutvumine ja nende parandamine, kustutamine jne) mõlema vastutava töötleja juures. Kui teil on küsimusi meie isikuandmete töötlemise tavade kohta või soovite kasutada oma õigusi andmesubjektina, kirjutage meile aadressil tagasiside@petcity.eu
See teade kehtib meie klientide, äripartnerite ja meie veebisaidi kasutajate isikuandmete töötlemise kohta. Pet City kliendiprogrammi liikmed, kes kuuluvad ka Apotheka kliendiprogrammi (Allium UPI OÜ), leiavad lisateavet isikuandmete töötlemise kohta siit.
Kontaktandmed:
Pet City OÜ
Vae tn 16, Laagri alevik
76401, Harju maakond
tagasiside@petcity.eu
1. Millal me teie isikuandmeid kogume?Pakume oma klientidele Baltimaades laia valikut tooteid ja teenuseid. Me kogume isikuandmeid, kui kasutate meie tooteid või teenuseid. Teatud olukordades võime saada isikuandmeid ka kolmandatelt isikutelt. Allpool on loetletud erinevad olukorrad, mille puhul me kogume teie isikuandmeid.
- Kui külastate meie veebisaiti. Kui külastate meie veebisaite, kogume automaatselt teatud teavet, näiteks teie IP-aadressi ja külastusega seotud ajatemplid. Lisaks kasutame küpsiseid ja sarnaseid tehnoloogiaid, et koguda teavet selle kohta, kuidas te meie veebisaite kasutate. Lisateavet meie küpsiste kasutamise kohta leiate meie kodulehelt.
- Kui loote konto internetis, kogume teavet, näiteks teie e-posti aadressi, telefoninumbri ja loodud parooli. Soovi korral saate salvestada ka oma tarneaadressi, mis teeb kõik tulevased ostud kiiremaks. Samuti saate meie Läti ja Leedu veebipoodidesse sisse logida, kasutades oma Facebooki või Google'i kontot. Kui kasutate Facebooki või Google'i sisselogimist, saadab brauser sisselogimise ajal teie andmed Meta’le või Google'ile. Sisselogimise ajal saate anda nõusoleku, millist teavet jagate meiega nende teenusepakkujate rakenduste kasutamisel.
- Pakume püsiklientidele toodete ja teenuste soodustusi ning eripakkumisi. Püsikliendid saavad teenida boonuseid nii veebist kui ka kauplustest tehtud ostudelt. Veel korraldame üritusi ja pakume oma partnerite soodustusi ainult oma püsiklientidele. Kui registreerute meie püsikliendiks, kogume isikuandmeid, sealhulgas teie kasutajanimi ja kontaktandmed ning mis tahes andmed, mida jagate oma lemmiklooma kohta. Meie kliendiprogrammi liikmelisus võib olla individuaalne või pereliikmete vahel jagatud. Apotheka kliendiprogrammi (Allium UPI OÜ) isikuandmete töötlemise põhimõtted on leitavad siit.
- Kui teete oste. Kui ostate meie kaupluses ilma kliendiprogrammi liikmesuseta, kogume teavet ainult teie ostudega seotud tehingu kohta. Kui teete oste meie veebipoes, töötleme teie ostuandmeid, e-posti aadressi ja kontaktandmeid, et saaksime teie tooted kohale toimetada. Registreeritud klientidelt kogume teie ostuajalugu, et teavitada teid tulevikus võimalikest huvipakkuvatest soodustustest ja pakkumistest.
- Me kogume teie andmeid, kui võtate meiega ühendust, näiteks telefoni, e-posti või meie veebisaidi vestlusvidina abil. Meil on kontaktkeskus, mis tegeleb meie jaoks sissetulevate kõnede, e-kirjade ja päringutega. Lisaks kasutame erinevaid meediaplatvorme, mille kaudu saate meiega ühendust võtta.
- Pakume laia valikut lemmikloomade heaoluteenuseid ja veterinaarteenuseid. Nende teenuste osutamiseks on meil vaja töödelda ka lemmikloomaomaniku andmeid. See hõlmab teie kontaktandmete töötlemist ja teie ostuajaloo salvestamist, kui te broneerite aja või sooritate ostu. Loe täpsemalt PetCity kliiniku klientide andmete töötlemise põhimõtete kohta siit.
- Kui kasutate meie veterinaarteenuseid või broneerite aja, saame teavet teie vastuvõtu kohta ja teie kontaktandmed.
- Korraldame aeg-ajalt üritusi ja võistlusi, milles saate osaleda. Kui soovite osaleda, töötleme teie kontaktandmeid ja võimalikke tootearvustusi. Võistlustel ja loosimistel on teil võimalus võita auhindu.
- Uudiskirja tellimisel kogume teie e-posti aadressi ja hoiame teid kursis PetCity sündmuste, uute toodete ja pakkumistega.
- Suhtleme oma tarnijatega peamiselt telefoni ja e-posti teel. Kui kuulute meie tarnijate võrgustikku, salvestame teie esindajate kontaktandmed, et hoida neid kursis.
2. Milliseid isikuandmeid me töötleme?
Teenuste osutamine meie klientidele ja toodete müük internetis eeldab, et me kogume isikuandmeid. Me võime küsida näiteks teie põhilisi kontaktandmeid ja teie nime, et teie tellimusi kätte toimetada, samuti teavet teie lemmiklooma kohta, et pakkuda teile parimat võimalikku teenust. Soovime, et te oleksite teadlik erinevatest isikuandmete liikidest ja kategooriatest, mida me teiega suhtlemisel kogume.
Teie poolt esitatud teave
Enamiku isikuandmetest saame otse teilt, näiteks kui te tellite meie uudiskirja, loote konto või liitute meie kliendiprogrammiga.
- Kommunikatsioon ja sõnumid. Sõnumid, kontaktid klienditeenindusega, tagasiside ja vestlused meie klienditeenindusega.
- Teie loodud sisu. Teie loodud või meile saadetud sisu, näiteks tooteülevaated ja küsitluste vastused.
- Teave lemmikloomade kohta. Andmed teie lemmikloomade kohta, sealhulgas nimed, sugu, liigid ja sünnikuupäevad.
- Maksmise üksikasjad. Maksetega seotud teave, sealhulgas makseviisid, summad, ajatemplid ja kviitungid.
- Kontaktandmed. Teie kontaktandmed, nagu nimi, aadress, telefoninumber ja e-posti aadress.
- Kliendiprofiilid. Loome teie ostuandmete põhjal kliendiprofiilid, näiteks „koeraomanik“ või „kassiomanik“. Kui olete meie püsiklient, lisame teie kliendiprofiilile teie saavutatud boonustaseme ja teabe boonuste kasutamise kohta.
- Nõusolekud. Uudiskirjade tellimine, turunduseelistused ja küpsiste seaded.
- Ostuteave. Kviitungid, ostukuupäevad, ostetud tooted ja kulutatud summad.
- Lemmikloomade heaolu ja veterinaarteenuste määramine. Broneeringute üksikasjad, kontaktandmed ja nõusolekud.
- Üritusel osalemine. Osalemine üritustel, teave toitumise või allergiate kohta ja kontaktandmed.
- Esindajate kontaktandmed. Telefoninumbrid ja e-posti aadressid.
- Valvekaamera salvestused. Valvekaamerate poolt salvestatud video- ja pildimaterjal.
- Meie toodete ja teenuste kasutamisel kogutud teave. Andmed selle kohta, kuidas te meie teenuseid kasutate, näiteks milliseid tooteid või reklaame olete vaadanud.
- Teie tegevus meie veebisaitidel. Sirvimisandmed, näiteks külastatud leheküljed, vaadatud tooted ja lingid, mida te meie veebisaitidel avate.
Kolmandatelt isikutelt saadud teave
- Kontaktandmed. Saame teie kontaktandmed, nagu nimi, aadress, telefoninumber ja e-posti aadress, kolmandatelt osapooltelt.
3. Isikuandmete töötlemise eesmärgid ja õiguslik alus
Kasutame isikuandmeid erinevatel eesmärkidel, kui pakume oma klientidele teenuseid ja müüme tooteid internetis. Kasutame neid näiteks ostude saatmiseks õigele aadressile ja konkreetsemateks toiminguteks, näiteks teie ostuajaloo analüüsimiseks, et teha teile kõige asjakohasemaid pakkumisi. Soovime, et te oleksite teadlik erinevatest eesmärkidest, milleks me teie isikuandmeid kasutame.
Töötlemise eesmärgid |
Õiguslik alus |
Küpsiste nõusoleku haldamine Küpsiste nõusoleku haldamise vahendi abil tagame, et küpsistega seotud teave esitatakse asjakohaselt ja õigeaegselt, kui kasutaja avab teenuse või külastab veebisaiti. |
Õigustatud huvi Seotud juriidiliste kohustuste täitmise tõendamisega ja õiguskaitse tagamisega. |
Veebisaitide ja veebiteenuste pakkumine, infoturbe tagamine
Andmed, mis on tehniliselt vajalikud selleks, et me saaksime teile veebilehte kuvada ja teie eelistusi meeles pidada. |
Nõusolek
Küpsiste seadmiseks küsime teie nõusolekut, välja arvatud juhul, kui küpsised on rangelt vajalikud teie poolt taotletud teenuse osutamiseks.
Õigustatud huvi
Meil on õigustatud huvi, mis on seotud meie õigusega tegeleda äritegevusega ja tagada tõhus toimimine, eelkõige meie veebisaidi korrektseks ja turvaliseks toimimiseks vajalike küpsiste seadmine. |
Veebisaidi analüütika
Analüütika eesmärgil töödeldavad andmed on seotud veebilehe külastatavuse mõistmisega, kasutajate suhtluse analüüsimisega ning teadlike otsuste tegemisega reklaamide optimeerimiseks ja haldamiseks.
Me kasutame jälgimiskäske näiteks selleks, et visualiseerida, kuidas meie kliendid suhtlevad meie veebisaidi eri sisuga. Need käsud visualiseerivad kasutajate hiire liikumist ja lehekülje kerimist meie veebisaidil. Kasutame visualiseerimist kasutajakogemuse parandamiseks, näiteks nuppude, teksti ja pealkirjade paigutuse parandamiseks. |
Nõusolek
Vajame teie nõusolekut küpsiste kasutamiseks, välja arvatud juhul, kui küpsised on teie poolt taotletud teenuse jaoks hädavajalikud. |
Kolmandate osapoolte rakendused meie veebisaidil
Me kasutame oma veebisaidil erinevaid vidinaid. Vidinad on väikesed kooditükid, mis aitavad kasutajatel meie veebisaidiga suhelda, näiteks sotsiaalmeedia jagamise vahendid, kaardid, kontaktvormid ja broneerimissüsteemid. Neid rakendusi kasutades saate jagada meie sisu, leida asukohti, täita vorme ja pääseda tõhusamalt ligi meie teenustele. |
Nõusolek
Rakendused või vidinad vajavad toimimiseks teie nõusolekut. |
Turunduslikud eesmärgid
Me kasutame oma veebisaidil erinevaid reklaamivahendeid, et suunata reklaami ja luua reklaamikampaaniaid vastavalt sellele, kuidas te meie veebisaidil käitute.
Näiteks kui külastate meie veebisaiti ja vaatate konkreetseid tooteid ja lehekülgi, saame kasutada seda teavet reklaami sihitud suunamiseks ja näidata teile sama toote või sarnaste toodete reklaame teistel veebisaitidel, mida te tulevikus külastate. Me kasutame seda teavet selleks, et suunata teile reklaame sotsiaalmeedias.
Andmete kogumine reklaami suunamiseks ja reklaamikampaaniate läbiviimiseks aitab meil oma reklaami paremini suunata ja meie turundustegevuse tõhusust parandada.
Samuti kasutame sarnaseid tururühmi, mis aitavad meil tuvastada meie olemasolevate klientidega sarnaste huvide ja eelistustega isikuid. Analüüsides meie kliendibaasi andmemustreid, saame luua sihitud turunduskampaaniaid, mis on teile tõenäoliselt asjakohasemad ja huvitavamad.
Kasutame isikuandmeid ka turu-uuringute tegemiseks. Need projektid viiakse läbi iseseisvalt või koostöös kolmandate teenusepakkujatega.
Me võime korraldada võistlusi ja loosimisi ning nendel juhtudel võtame oma võistluste ja konkursside võitjatega ühendust e-posti teel, paludes võitjate kontaktandmeid auhindade üleandmiseks.
Kui tellite meie uudiskirja või muid teateid, kogume teie kontaktandmeid, et hoida teid kursis meie uuenduste, sündmuste, toodete ja pakkumistega |
Nõusolek
E-posti või tekstisõnumi teel saadetava turunduse puhul vajame teie nõusolekut. Lisaks küsime alati teie nõusolekut, kui osalete turundusuuringutes, üritustel, loosimistel või võistlustel.
Õigustatud huvi
Andmeid, mida me kogume analüütika ja turunduslikel eesmärkidel, kasutame kooskõlas õigustatud huvidega, mis on seotud kliendi või sarnase suhtega ning meie õigusega teostada äritegevust ja juhtida tegevust tõhusalt. Analüütika hõlmab näiteks kasutajate suhtlemist erinevate turunduskanalitega ja reklaamide haldamist. |
Liikmelisuse ja kliendiprogrammide haldamine
Kliendiprogrammides registreeritud isikute andmeid säilitatakse meie kliendiandmebaasis. Püsikliendiks registreerimisel kogume isiku kontaktandmeid ja seome need sobiva personaalse sisu pakkumiseks lemmiklooma andmetega. Lemmiklooma andmete hulka kuuluvad näiteks looma sünnikuupäev ja tõug. See võimaldab meil saata lemmiklooma sünnipäeva puhul üllatusi, tõupõhiseid pakkumisi ja huvitavat sisu. Olenevalt püsikliendiprogrammist pakume erinevaid soodustusi, sealhulgas templikaarte või ostuboonuseid. Töötleme ostuandmeid nii veebipoest kui ka füüsilistest kauplustest, et arvutada õiged boonustasemed ja saadaolevad soodustused ning hallata reklaamitegevust.
|
Leping
Kui olete registreerunud meie püsikliendiks, tugineme kliendisuhte haldamisel, boonuspunktide arvutamisel, soodustuste suunamisel õigele isikule, kliendiga suhtlemisel, uutest boonustest ja eksklusiivsetest pakkumistest teavitamisel lepingulisele suhtele.
Õigustatud huvi
Kliendiprogrammide haldamise tagamine.
|
Ostetud toodete ja teenuste tarnimine
Toodete ja teenuste ostmisel töötleme teavet näiteks broneeritud ürituse ja teenuse, makseviisi ja kohaletoimetamise kohta.
Pakume laia valikut lemmikloomade heaolu teenuseid, mida osutavad erinevad alltöövõtjad. Kõikide kohtumiste haldamiseks kasutame broneerimissüsteemi, mis aitab meie töötajatel ja alltöövõtjatel oma tööd juhtida ja igaks planeeritud kohtumiseks asjakohaselt valmistuda. |
Leping
Teenuste ja toodete teile tarnimiseks tugineme lepingulisele suhtele. |
Sündmused
Võime küsida teavet teie toitumisalaste eelistuste või allergiate kohta, et saaksime teile pakkuda sobivaid tooteid, kui te osalete meie üritusel. |
Nõusolek
Üritustel osalemine on vabatahtlik ja isikuandmeid töödeldakse teie nõusolekul. |
Klienditeenindus
Meie klienditeenindusega saab ühendust erinevate kanalite kaudu, näiteks e-posti, chat'i, telefoni või kontaktvormi kaudu.
Meil on kontaktkeskus, mis haldab kõiki kliendikontakte ja püüab lahendada kõik probleemid parimal võimalikul viisil. Meie klienditeenindus kogub ka tagasisidet meie teenuste ja toodete kohta.
Eestis ja Leedus salvestatakse meie klienditeenindusse tehtud telefonikõned, et vältida valesti suhtlemist, ning neid kasutatakse uute töötajate koolitamiseks. Samuti kogume analüütilisi andmeid selle kohta, miks kliendid meie klienditeenindusega ühendust võtavad, ning analüüsime seda teavet, et parandada meie teenuste toimimist ja kvaliteeti.
Meie sotsiaalmeedia meeskond jälgib tegevust ja suhtlemist sotsiaalmeedia platvormidel. Kuid me järgime rangelt reeglit, et me ei käsitle klientide teavet sotsiaalmeedias. Me julgustame teid alati võtma ühendust meie klienditeenindusega telefoni või e-posti teel ning me vastame teie küsimustele sotsiaalmeedias ja chat’is andes ainult üldteavet meie toodete ja teenuste kohta. |
Õigustatud huvi
Andmeid, mida me kogume päringutest ja erinevate klienditeeninduskontaktide lahendamisest, kasutame kooskõlas õigustatud huvidega, mis on seotud kliendi või sarnase suhtega, ning meie õigusega tegeleda äritegevusega ja juhtida tegevust tõhusalt. |
Tagasimaksed ja tagasinõudmised
See hõlmab tagasimaksetaotluste hindamist ja kinnitamist, probleemide kiiret lahendamist ja õiglase hüvitise tagamist. Selle protsessi käigus kogutud andmeid kasutatakse sisemises analüüsis, et teha kindlaks valdkonnad, kus on võimalik parandada toote kvaliteeti, teenuse osutamist ja üldist kliendirahulolu. |
Õigustatud huvi
Andmeid, mida me kogume tagasimaksetaotluste ja tagasinõuete kohta, kasutame kooskõlas õigustatud huvidega, mis on seotud kliendi või sarnaste suhetega, ning meie õigusega tegeleda äritegevusega ja juhtida tegevust tõhusalt. |
Maksud ja raamatupidamine See hõlmab finantsandmete kogumist, analüüsi ja haldamist. |
Juriidiline kohustus
Andmeid töödeldakse selleks, et täita meie juriidilisi kohustusi seoses maksude ja raamatupidamisega, tagades täpse finantsaruandluse, vastavuse regulatiivsetele nõuetele ja hõlbustades läbipaistvat suhtlust asjaomaste asutustega. |
Arveldamine Me töötleme teatavaid isikuandmeid, kui saadame oma klientidele arveid ja saame oma tarnijatelt arveid. Need andmed on peamiselt seotud teie tööandja organisatsiooniga, kuid võivad sisaldada ka teie nime ja kontaktandmeid. |
Leping
Töötlemise õiguslik alus on lepinguline suhe teenuste ja toodete tarnimisel ning olukordades, kus me ise ostame neid. |
Valvekaamera salvestused
Valvekaamerate salvestuste töötlemise eesmärk on suurendada ja säilitada töötajate, külastajate ja klientide turvalisust ja julgeolekut, kaitsta vara, ennetada ohuolukordi ning aidata rikkumiste korral selgitada ja tõestada asjaolusid. See hõlmab tegevuste jälgimist ja salvestamist selleks ettenähtud aladel, et tuvastada võimalikke turvaohte, ennetada loata juurdepääsu ja hõlbustada juhtumite uurimist. |
Õigustatud huvi
Valvekaamerate abil kogutud andmeid kasutame kooskõlas õigustatud huvidega, mis on seotud ohutu töökeskkonna tagamise ja vara kaitsmisega. |
Võimalike rikkumiste ennetamine ja uurimine, samuti õiguslike kohustuste, näiteks tarbija- ja andmekaitse regulatsioonide täitmise tõendamine ning meie õiguste kaitsmine.
See hõlmab kaitsmist igasuguse käitumise eest, mis võib rikkuda kehtestatud eeskirju. Lisaks sellele on töötlemise eesmärk tõestada juriidiliste kohustuste, sealhulgas tarbija- ja andmekaitse regulatsioonide täitmist. Seda kasutatakse ka meie õiguste kaitsmiseks juhtudel, kui võib olla vajalik tarvitusele võtta õiguslikke meetmeid. |
Õigustatud huvi
Õigustatud huvid, mis on seotud seadusjärgsete kohustuste täitmise tõendamise, andmete turvalisuse säilitamise, kuritarvituste uurimise, järelevalve ja õiguste kaitsmisega. |
Pange tähele, et teil võib olla õigus esitada vastuväiteid töötlemisele, kui me töötleme teie andmeid õigustatud huvi alusel (vt lähemalt jaotisest 6).
4. Kas me edastame isikuandmeid väljapoole ELi/EMP piirkonda?
Kuna me ei saa kõike ise teha, toetume mitmetele kolmandatele isikutele, kes meid äritegevuses abistavad. Sellest tulenevalt on olukordi, kus teie isikuandmeid edastatakse väljaspool Euroopa Liitu või Euroopa Majanduspiirkonda asuvasse riiki (edaspidi "kolmandad riigid"). Näiteks mõned andmesüsteemid, mida me kasutame isikuandmete säilitamiseks, asuvad kolmandates riikides. Lisaks võib mõnede meie äripartnerite alltöövõtjate juurdepääs isikuandmetele olla piiratud.
Kui teie isikuandmeid edastatakse kolmandasse riiki, võib kaitse tase väheneda võrreldes ELi isikuandmete kaitse üldmääruses tagatud tasemega. Seetõttu püüame enne iga edastamist rakendada vajalikke meetmeid, et tagada teie isikuandmete kõrgetasemeline kaitse vastavalt ELi isikuandmete kaitse üldmääruse nõuetele. Mõned meetmed, mida me rakendame, hõlmavad selle tagamist, et isikuandmete vastuvõtja on sertifitseeritud vastavalt ELi-USA andmekaitseraamistikule, ning Euroopa Komisjoni poolt heaks kiidetud ja avaldatud lepingu tüüptingimuste kasutamist osana lepingutest, mida me sõlmime nende ettevõtetega, kellele me edastame isikuandmeid kolmandatesse riikidesse. Lisateavet ELi-USA andmekaitseraamistiku kohta leiate siit ja lepingu tüüptingimuste kohta siit.
Näiteid olukordadest, kus teie isikuandmeid edastatakse kolmandasse riiki:
Riik |
Eesmärk |
Meetmed, mida me võtame isikuandmete piisava kaitse tagamiseks |
Ameerika Ühendriigid | Sotsiaalmeedia teenused (Meta, LinkedIn, YouTube) | Andmekaitseraamistik |
Hiina | Sotsiaalmeedia teenused (TikTok) | Lepingu tüüptingimused |
5. Teie õigused andmesubjektina
Andmekaitset käsitlevad õigusaktid, eelkõige ELi isikuandmete kaitse üldmäärus, annavad teile teatud õigused kontrollida, kuidas teie isikuandmeid kogutakse ja kasutatakse. Need õigused ei ole siiski absoluutsed ja nende suhtes kehtivad teatavad piirangud. Näiteks ei saa me teie isikuandmeid kustutada, kui meil on seadusest tulenev kohustus neid säilitada. Pange tähele, et me oleme kohustatud hoidma teie isikuandmeid konfidentsiaalsena, seega olge valmis oma õiguste kasutamisel tõendama oma isikusamasust. Kui soovite kasutada allpool loetletud õigusi, võtke meiega ühendust, saates e-kirja aadressil: tagasiside@petcity.eu.
Õigus läbipaistvale teabele
Teil on õigus saada läbipaistvat teavet oma isikuandmete töötlemise kohta. Kuigi oleme teinud kõik endast oleneva, et muuta käesolev privaatsusteade võimalikult läbipaistvaks, võite alati nõuda lisateavet töötlemise kohta, võttes ühendust eespool nimetatud e-posti aadressil.
Õigus tutvuda oma andmetega
Teil on õigus teada, kas me töötleme teie isikuandmeid. Samuti on teil õigus teada, milliseid isikuandmeid meil teie kohta on; töötlemise eesmärgid; vastuvõtjad, kellele teie isikuandmeid on avaldatud või avaldatakse; säilitamisperioodid; teave teie isikuandmete allikate kohta ning teave teie isikuandmete edastamise kohta kolmandatesse riikidesse. Soovi korral anname teile ka koopia kõigist teie kohta töödeldud isikuandmetest.
Õigus andmete parandamisele
Kui märkate, et teie isikuandmed on ebatäpsed, ebatäielikud või aegunud, on teil õigus nõuda andmete parandamist või täiendamist.
Õigus andmete kustutamisele
Teatud olukordades on teil õigus taotleda oma isikuandmete kustutamist. See õigus on siiski piiratud, näiteks kui te võtate oma nõusoleku tagasi ja andmete säilitamiseks puudub muu õiguslik alus. Me ei saa kustutada isikuandmeid, mida tuleb säilitada juriidiliste kohustuste, näiteks raamatupidamisseaduste täitmiseks.
Õigus andmete piiramisele
Teatud olukordades on teil õigus taotleda töötlemise piiramist. Näiteks kui te vaidlustate oma isikuandmete õigsuse ja me ei saa neid kontrollida või kui te vajate kustutamiseks märgitud andmeid õigusnõuete esitamiseks, täitmiseks või kaitsmiseks, siis piirame nende andmete töötlemist.
Õigus andmete ülekandmiseks
Teil on õigus saada oma isikuandmeid struktureeritud, üldkasutatavas ja masinloetavas vormis ning edastada need andmed teisele vastutavale töötlejale (kui see on tehniliselt teostatav). Pange tähele, et see õigus kehtib ainult isikuandmete suhtes, mida töödeldakse automatiseeritult ja teie nõusoleku või lepingu alusel.
Õigus esitada vastuväiteid
Teil on õigus esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele, mis põhineb meie õigustatud huvidel. Lisaks on teil absoluutne õigus esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele otseturunduse eesmärgil.
Õigus nõusolekut tagasi võtta
Teil on õigus oma nõusolek igal ajal tagasi võtta, kui olete andnud nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks konkreetsetel eesmärkidel.
Õigus esitada kaebus
Kui te kahtlustate, et teie isikuandmeid on töödeldud ebaseaduslikult või kui te ei ole rahul meie andmekaitsetavadega, on teil õigus esitada kaebus kohalikule andmekaitseasutusele. Järelevalveasutuste kontaktandmed leiate allpool:
Eesti: Andmekaitse Inspektsioon
Läti: Läti Andmekaitseinspektsioon
Leedu: Leedu Andmekaitseinspektsioon
6. Kui kaua me teie andmeid säilitame?
Kliendiandmed
Teie kliendiandmeid säilitatakse maksimaalselt kaks aastat alates sellest, kui võtsite meiega viimati ühendust või tegite meiega tehinguid. Andmeid võidakse säilitada kauem kui kaks aastat, kui see on vajalik kriminaaluurimise, käimasoleva kohtumenetluse või muude sarnaste asjaolude tõttu.
Kliendiandmed hõlmavad näiteks järgmist teavet:
- Kontaktandmed
- Andmed lemmiklooma kohta (ainult seni, kuni teie konto on aktiivne)
- Sõnumid
- Nõusolekud
- Ostuandmed (välja arvatud makseandmed, mida tuleb vastavalt raamatupidamise nõuetele säilitada seitse aastat)
- Kliendiprogrammidega seotud andmed
- Lemmikloomade heaolu ja veterinaarteenuste jaoks kohtumiste määramine
Osalemine üritustel: Kui osalete meie korraldatud üritustel, säilitame osalejate andmeid ühe (1) kuu jooksul pärast ürituse toimumist.
Klienditeeninduse sõnumid: Kui võtate ühendust meie klienditeenindusega, säilitatakse kõnesalvestusi kuuskümmend (60) päeva.
Partnerid ja esindajad: Partnerite ja esindajate kontaktandmeid säilitatakse seni, kuni meil on püsiv ärisuhe.
7. Kellele me teie isikuandmeid avaldame?
Me töötleme teie isikuandmeid peamiselt Musti Group siseselt. Lisaks teeme koostööd mitme kolmanda osapoolega. Allpool leiate vastuvõtjate kategooriad, kellele teie isikuandmeid võidakse avaldada sõltuvalt teie poolt kasutatavatest toodetest ja teenustest:
Turunduspartnerid
Me võime avaldada teatud isikuandmeid, näiteks teie e-posti aadressi, turunduspartneritele, kes korraldavad meie nimel turunduskampaaniaid. Andmete avaldamiseks võib olla vajalik teie nõusolek.
IT-süsteemide ja andmekeskuste teenuste pakkujad
Teeme koostööd teenusepakkujatega, kes pakuvad IT-süsteeme ja andmekeskuste teenuseid teie andmete säilitamiseks.
Sotsiaalmeedia ettevõtted
Teie nõusolekul võidakse isikuandmeid jagada sotsiaalmeediaettevõtetega, näiteks Meta, meie turunduseesmärkide raames.
Ladustamis- ja transporditeenuste pakkujad
Isikuandmeid võidakse avaldada ladustamisteenuse pakkujatele ja transpordiettevõtetele, et hõlbustada teie tellimuste kättetoimetamist.
Ametiasutused
Isikuandmeid võib avaldada erinevatele asutustele, kui selline avaldamine põhineb kohaldatavatel õigusaktidel või õiguslikel nõudmistel.
Makseteenuse pakkujad
Kui valite makseviisi, näiteks krediitkaardi või internetipanga, jagatakse teie isikuandmeid makseteenuse pakkujatega, et võimaldada tehingu sooritamist. Saate meie veebipoes ostetud lemmikloomatoodete ja -teenuste eest tasuda erinevate makseviiside abil. Sõltuvalt teie valikust suuname teid kolmandate osapoolte teenustele, näiteks Klarna. Kolmandad osapooled koguvad teie andmeid vastutavate töötlejatena.
Tootetarnijad, turustajad, teenused ja tootjad
Teatud olukordades võidakse isikuandmeid avaldada erinevatele tootetarnijatele ja tootjatele ja teenuse osutajale. Näiteks kui külastate meie loomaarsti või kasutate meie loomakliiniku teenuseid, toimivad need eraldi andmetöötlejatena. Teatud tootevastutuse juhtudel võidakse teie kontaktandmeid jagada ka tootjaga, et tagada kahjustatud toodete asendamine.
Analüütika ja statistika teenuse pakkujad
Meil on lepingud teatavate partneritega, kes aitavad meid meie valduses olevate isikuandmete analüüsimisel. See võib põhineda teie veebilehel antud nõusolekul või meie õigustatud huvidel, kui me koostame ostuandmete põhjal prognoose ja hinnanguid.
Muud isikud
Me võime teie isikuandmeid avalikustada ettevõtte omandamise, ühinemise või muude ettevõtte tehingutega seoses. Lisaks võib andmete avaldamine toimuda, kui me peame täitma kohustuslikke juriidilisi kohustusi või kaitsma PetCity, meie klientide või teiste partnerite õigusi, vara või turvalisust. Sellistes olukordades võidakse teie isikuandmeid jagada audiitorite, advokaadibüroode, konsultantide või sarnaste isikutega.
8. Kuidas me tagame teie andmete turvalisuse
Teie andmete konfidentsiaalsuse ja õigsuse tagamine töötlemise ajal on meie jaoks esmatähtis, mistõttu võtame teie isikuandmete kaitsmiseks rangeid ja ajakohaseid turvameetmeid. Oleme rakendanud kaitsemeetmeid, et kaitsta teie andmeid juhusliku kaotsimineku, volitamata juurdepääsu või kasutamise ning mis tahes muudatuste või avalikustamise eest.
Teie andmed on kaitstud füüsiliste, organisatsiooniliste ja tehniliste kaitsemeetmete abil. Andmeid hoitakse turvalistes tulemüüridega serverites ja kui me töötame partneritega, peavad nad järgima samu rangeid reegleid nagu meie. Juurdepääs teie andmetele on piiratud ainult volitatud isikutele ja me kasutame turvalisuse tagamiseks mitmesuguseid tehnilisi meetmeid. Nende ettevaatusabinõuete eesmärk on minimeerida selliseid riske nagu teie isikuandmete kadumine, väärkasutamine, volitamata juurdepääs või muutmine.
9. Käesoleva privaatsusteate muutmine
Käesolevat privaatsusteadet võidakse muuta vastavalt meie tegevuse arengule. Me hoiame seda dokumenti ajakohasena, seega soovitame teil selle sisu regulaarselt üle vaadata.
-
Pet City isikuandmete töötlemise põhimõtted
Käesolevad isikuandmete töötlemise põhimõtted (edaspidi Privaatsustingimused) kohalduvad Pet City OÜ (edaspidi PetCity/meie) poolt isikuandmete töötlemisele.
Lugege käesolevad Privaatsustingimused hoolega läbi, sest siin on toodud teave, kuidas isikuandmeid PetCity poolt töödeldakse ning millised on andmesubjekti (edaspidi andmesubjekt/teie) õigused.
1. ÜLDSÄTTED, KONTAKT JA MÕISTED
1.1 Privaatsustingimuste kättesaadavus. Käesolevad Privaatsustingimused on Klientidele kättesaadavad veebilehel PetCity veebilehel.
1.2 Privaatsustingimuste muutmine. PetCity-l on õigus Privaatsustingimusi igal ajal ühepoolselt muuta, teavitades Klienti muudatustest PetCity veebilehel ja/või muul viisil (nt infokirja kaudu). Muudatused jõustuvad nende avaldamisest PetCity veebilehel, kui muudatustes ei ole sätestatud teist tähtaega.
1.3 Vastutav töötleja. Pet City OÜ, registrikoodiga 12252155, juriidilise aadressiga Vae tn 16, Laagri alevik, 76401, Harju maakond, kontaktidega: info@petcity.eu (üldine e-post). ja andmekaitse@magnum.ee. Pet City on osa AS Magnum kontsernist ja võib kasutada kontserni üleseid teenuseid. PetCity on oma andmekaitse otsustes iseseisev.
1.4 Kontaktid. Kliendid võivad pöörduda meie poole andmekaitsega seotud küsimustes e-posti aadressile: andmekaitse@magnum.ee või kirjutades eelmises punktis toodud aadressile ning märkides kirjale „Andmekaitse“.
1.5 Järelevalveasutus. PetCity andmetöötluse järelevalve asutuseks on Eesti Andmekaitse Inspektsioon: https://www.aki.ee/et.
1.6 Sotsiaalmeedia. PetCity sotsiaalmeedia lehtedel töödeldakse isikuandmeid vastavate platvormide pakkuja poolt asjaomase platvormi privaatsustingimuste kohaselt. PetCity järgib isikuandmete töötlemisel käesolevaid Privaatsustingimusi ja vajalikus mahus vastava platvormi tingimusi.
1.7 Andmekaitse terminid. Isikuandmete kaitse mõistetel on sama tähendus, mis on määratletud isikuandmete kaitse üldmääruses (2016/679) („IKÜM“) ja nagu võivad olla täpsustatud siin Privaatsustingimustes.
1.8 Välised lingid. PetCity võib viidata linkidele, mille taga olevaid veebisaite haldavad kolmandad osapooled. Kui Te klikite mõnele sellistest linkidest suunatakse Teid PetCity saidilt edasi veebisaiti omava organisatsiooni või ettevõtte kodulehele. Isegi kui kahe organisatsiooni veebisaitide vahel eksisteerib seos, ei oma PetCity kontrolli kolmanda osapoole veebisaidi üle. Igaüks neist omab isiklikku isikuandmete kogumise, menetlemise ja privaatsuse poliitikat. Külastades mõnda sellistest saitidest, peaksite enne andmete jagamist, tutvuma eraldi selle lehe privaatsuspoliitikaga.
1.9 Tööle kandideerijad ja töötajad. PetCity-sse tööle kandideerijad saavad kandideerimise protsessis töödeldavate isikuandmete kohta lugeda siit. PetCity töötajatele on nende isikuandmete töötlemise kohta antud teave ettevõtte sisemistes dokumentides.
1.10 Mõisted:
1.10.1 PetCity/meie– `PetCity´ kaubamärgi all tegutsevad lemmikloomapoed, sh aadressil www.petcity.ee asuv veebipood.
1.10.2 Klient– füüsiline isik, kes ostab PetCity tooteid ja/või kasutab PetCity teenuseid või külastab PetCity veebilehti. Kui kliendiks on juriidiline isik, siis isikuandmetega seotud õigused on juriidilise isiku esindajal (füüsiline isik). Esindaja ja füüsilisest isikust klient on märgitud kui Klient. Klient on andmesubjekt kui ta on PetCity-le tuvastatav.
1.10.3 AS Magnum kontsern/kontsern – viitab AS Magnum kontserni kuuluvatele ühingutele.
1.10.4 Leping – PetCity ja Kliendi vahel sõlmitud mis tahes leping.
1.10.5 Teenus(ed) – PetCity pakutavad teenused ja seotud teenused (aja broneerimine) ning tooted.
1.10.6 PetCity kaubamärgi all tegutsevate kliinikute Klientide kliendiandmete vastutav töötleja on Eesti Veterinaaria Kliinikum OÜ, privaatsuspoliitika kättesaadav siin. Apotheka kliendiprogrammi raames Klientide isikuandmete töötlemisel on vastutavaks töötlejaks Allium UPI OÜ, privaatsuspoliitika kättesaadav siit.
2. ANDMETÖÖTLUSE ÜLDPÕHIMÕTTED, ANDMESUBJEKTIDE KATEGOORIAD JA TÖÖDELDAVAD ANDMELIIGID
2.1 Nõuetele vastavus. Isikuandmete töötlemisel lähtub PetCity kehtivatest õigusaktidest ning võtab vajalikud tehnilised ja korralduslikud meetmed, et tagada isikuandmete turvalisus, välistada ebaseaduslik töötlemine, kõrvaliste isikute juurdepääs ning avalikuks saamine.
2.2 Printsiibid. PetCity on vastutustundlik andmete töötleja ja on võimeline tõendama andmekaitse nõuete täitmist. PetCity järgib ise ja kasutab selliseid koostööpartnereid isikuandmete töötlemisele, kes lähtuvad IKÜM-is toodud isikuandmete töötluse printsiipidest. Printsiibid aitavad tagada, et isikuandmete töötlus oleks: seaduslik, õiglane ja läbipaistev, eesmärgiga piiratud, minimaalne, toimuks õigete andmetega, järgiks säilitustähtaegu ning et tagatud oleks usaldusväärsus ja isikuandmete konfidentsiaalsus.
2.3 Andmesubjektide kategooriad. Privaatsustingimused kirjeldavad Klientide, loomaomanike, volitatud isikute, koostööpartnerite, koostööpartnerite esindajate ja teiste andmesubjektide (kui on) isikuandmete töötlust PetCity poolt oma Teenuste osutamisel ning kaupade müümisel ja sellega seoses.
2.4 Isikuandmete allikad. PetCity saab isikuandmed:
2.4.1 otse Kliendilt, kui Klient teeb ostu meie veebipoes, Klient broneerib kliiniku külastuseks aja (online või muud moodi), kui Klient annab meiega suhtluses andmeid, kui Klient annab tagasisidet, kui Klient annab andmeid Lepingu ja/või Teenusega seoses;
2.4.2 Teenus(t)e tarbimisest ja kasutamisest tulenevad isikuandmed ja Lepinguga seotud isikuandmed;
2.4.3 PetCity või PetCity volitatud töötleja süsteemidest, nt kui Klient broneerib aja online ajabroneerimise võimaluse kaudu, kui Kliendi andmed on PetCity poe, lemmikloomakeskuse IT-süsteemides seoses Teenuse osutamisega ja/või Lepinguga;
2.4.4 kolmandatelt isikutelt, näiteks teave riiklikest registritest (kui kohane), kindlustuselt.
2.5 Isikuandmete kategooriad. PetCity kogub ja töötleb kauba müümisel ning Teenuste osutamisel ja sellega seoses järgnevaid isikuandmeid (kauba müümiseks ning iga Teenuse osutamiseks kogutakse vaid konkreetses olukorras vajalikud andmed):
2.5.1 Üldandmed – nimi, isikukood/sünniaeg, sugu, kliiniku kood, telefoni nr, e-post, tarneviisi valik, info kullerile, suhtluskeel, aadress, loomaomaniku staatus, lisainfo teenuse broneerimisel, nõusolekute teave (kas on andnud nõusoleku uudiskirjale, küpsistele, poolelioleva ostukorvi teavitusele);
2.5.2 Suhtlusandmed – suhtlus PetCity-ga (tekstsõnumid, vestlused, kõned, Chat, kommentaarid sotsiaalmeedias, nõustamise info), kõnesalvestused;
2.5.3 Teenuste kasutamise/osutamisega andmed - üldjuhul Teenuse kasutamise fakti teave, teenuse nimetus, sisu ja summa (hind), Broneeringu fakt, Lepingusse astumise fakt, Lepingu teave, tehniline teave Teenusega seotud süsteemidest, kohustuslikud andmed Teenuse osutamise kohta), Teenuste kasutamise juures töödeldakse looma kohta andmeid (vt punkt 5.10);
2.5.4 Kauba ostmisega seonduvad andmed – üldjuhul kauba ostmise fakti teave, kauba nimetus ja summa, Lepingusse astumise fakt, Lepingu teave, tehniline teave Teenusega seotud süsteemidest;
2.5.5 Maksete ja maksekäitumise andmed – veebipoes kogutud makseinfo (pangakonto nr), raamatupidamise käigus kogutud maksete ja nõuete andmed;
2.5.6 Tagasiside, päringud ja kaebused– hinnangud - kiitused, kaebused ja rahulolu-uuringutes tagasisidena esitatud andmed;
2.5.7 Veebikeskkonnas kogutud tehniline teave - Veebikeskkonnas ostu sooritamisel töödeldakse tehnilist teavet nagu tegevuslogi, IP aadress ja "küpsiste" informatsiooni. Nagu paljude teistegi veebisaitide puhul, salvestab PetCity veebisait IP aadressi ja kasutab standardset tehnoloogiat nimega "küpsised" (cookies). Küpsiste kasutamisega seonduv on reguleeritud küpsiste kasutamise tingimustes, millega saad tutvuda siin.
2.5.8 Videosalvestistel teave (kui neid on) - kui andmesubjekt külastab PetCity poode, lemmikloomakeskuseid (kus mh pakutakse grooming, massaaži, treeningu teenust või pakutakse lemmikloomahotelli teenust);
2.5.9 Suunamiste teave – üldteave, suhtlusandmed.
2.5.10 Juhime tähelepanu, et looma andmed eraldiseisvalt ei ole isikuandmed. Isikuandmeteks saab aga olla teave loomaomanikuks või volitatud isikuks või Kliendiks olemise kohta ja isiku poolt Teenuste kasutamise fakt.
3. KLIENDIANDMETE TÖÖTLEMISE EESMÄRGID JA ALUSED
PetCity töötleb isikuandmeid järgmistel alustel ja juhtudel:
3.1 Nõusolek. PetCity töötleb isikuandmeid nõusoleku alusel täpselt nõusolekus toodud tingimustel ja raamides. Andmesubjektil on õigus nõusolek iga hetk tagasi võtta (näiteks läbi loobumise käskluse uudiskirjades või kirjutades andmekaitse@magnum.ee). Nõusoleku tagasi võtmine ei mõjuta enne nõusoleku tagasivõtmist aset leidnud töötluse õiguspärasust.
3.2 PetCity töötleb isikuandmeid Lepingu alusel põhiliselt selleks, et andmesubjektiga sõlmitud Lepingut täita, aga ka selleks et Lepingusse astuda.
3.3 Seadusest tulenev kohustus. PetCity võib isikuandmeid töödelda seadusest tuleneva kohustuste täitmiseks, näiteks raamatupidamise seadusest tulenev raamatupidamisdokumentide säilitamise kohustus.
3.4 Õigustatud huvi. Õigustatud huvi puhul on hinnatud töötleja huvid ja andmesubjekti huvid. Töötlus õigustatud huvi alusel on kasutusel ainult positiivse õigustatud huvi hinnangu puhul. Andmesubjektil on õigus tutvuda õigustatud huvi hinnanguga, mis käsitleb tema isikuandmete töötlust, kirjutades andmekaitse@magnum.ee.
3.5 PetCity töötleb oma Teenuste osutamisel ja sellega seoses isikuandmeid järgmiselt:
Eesmärk
Alus
Isikuandmed (vt isikuandmete kategooriad avatud eelmises peatükis)
Veebipoes kauba müük (lepingu sõlmimine, vajadusel kliendi tuvastamine, lepingu täitmine)
Leping (IKÜM art 6 (1) b)
Üldteave; kauba ostmisega seonduvad andmed, suhtlusandmed, maksete andmed
Aja broneerimine PetCity osutatavatele teenustele
Lepingusse astumiseks vajalik (IKÜM art 6 (1) b)
Üldteave; Teenuste kasutamise andmed, suhtlusandmed
Teenusele registreerimine/teabe andmine ja Teenuse osutamine
Leping (IKÜM art 6 (1) b)
Üldteave, Teenuste kasutamise teave, suhtlusandmed, videosalvestise andmed (kui isik oli füüsiliselt PetCity ruumides)
Andmete edastus Lepingu täitmiseks vajalikele teenuseosutajatele (kindlustusandja)
Leping (IKÜM art 6 (1) b)
Üldteave, Teenuste kasutamise teave, suhtlusandmed
Andmete edastus seaduses kohustuslikul juhul
Seadus (IKÜM art 6 (1) c)
Üldteave, Teenuste kasutamise teave, kauba ostmisega seonduvad andmed
Andmete edastuse teisele teenuseosutajale või muule isikule Kliendi nõusolekul
Nõusolek (IKÜM art 6 (1) a)
Suunamise teave, Teenuste kasutamise teave
Klienditeenindus
Leping (IKÜM art 6 (1) b), kui Lepinguga seotud toe tegevused; muud ühenduse võtmised - teoga nõusolek (IKÜM art 6 (1) a) (kui isik võtab ise ühendust)
Üldjuhul teave, mis andmesubjekt ise edastab. Kuid vastavalt olukorrale võidakse töödelda kõiki isikuandmeid.
Parema teenuse pakkumine ja turundus - turundustegevused (kampaaniad ja loosid, veebi- ja sotsiaalmeedia turundus ja veebiturunduse optimeerimise tegevused, SEO tegevused, turunduslik profileerimine) - osutada Kliendile lisateenuseid, viia läbi turuanalüüse ja teha statistikat – õigustatud huvi.
Kasutatakse ka anonüümimist
Õigustatud huvi (IKÜM art 6 (1)(f)
Üldteave, Teenuste kasutamise teave, kauba ostmisega seonduvad andmed, suhtlusandmed
Uudiskirjad ja pakkumised
Nõusolek (IKÜM art 6 (1) a) või õigustatud huvi + ESS § 103 prim lg 3 (olemasolev Klient ja sarnane teenus)
e-post, nõusoleku teave; õigustatud huvi puhul: nimi, e-post, kliendiks olemise fakt, sarnase Teenuse tarbimise, kauba ostmise fakt
Pooliku ostukorvi teavitus
Nõusolek (IKÜM art 6 (1) a)
e-post, nõusoleku teave; pooliku ostukorvi teave
Olulised teated seoses Teenustega, sh tingimuste muudatus
Leping (IKÜM art 6 (1) b)
Kontaktid, konkreetse Teenuse teave vajalikus mahus
Meeldetuletused Kliendi mugavuseks
Õigustatud huvi (IKÜM art 6 (1) f)
Kontaktid, vajalikus mahus Teenuste kasutamise teave
Teenusele hinnangu andmise teavitus
Õigustatud huvi (IKÜM art 6 (1) f)
Kontaktid, vajalikus mahus Teenuste kasutamise teave
Teenuste ja IT arendus – täiustada olemasolevaid ja arendada uusi Teenuseid ja lahendusi, testida tehnilisi lahendusi
Kasutatakse ka anonüümimist
Õigustatud huvi IKÜM art 6 (1) f
Üldjuhul anonüümne, kuid võidakse töödelda kõiki andmeid
Teenuste võimaldamine - IT teenused Teenuste pakkumiseks, sh serveriruumid, broneerimise ja muud tarkvarad
Leping (IKÜM art 6 (1) b) ja lepingust välja jäävas osas (kui on) õigustatud huvi (IKÜM art 6 (1) f)
Kõik isikuandmed
Seadusest tulenevate kohustustega seotud vajalik töötlemine
Seadus (IKÜM art 6 (1) c)
Võidakse töödelda kõiki isikuandmeid
Andmevahetus kontsernis järgnevatel eesmärkidel: haldus, juhtimine, järelevalve, auditeerimine, raamatupidamine
Kasutatakse ka anonüümimist
Õigustatud huvi IKÜM art 6 (1) f; seadus (IKÜM art 6 (1) c)
Üldjuhul mitteisikustatud, kuid olenevalt eesmärgist võidakse töödelda ka isikuandmeid nt raamatupidamislikus teabes
Tõendada ja kaitsta nõudeid, mis põhinevad Lepingu või muu juriidilise kohustuse täitmisel või PetCity õigustatud huvil nt juriidiliste nõuete, pöördumiste jmt koostamiseks ja vastamiseks
Õigustatud huvi IKÜM art 6 (1) f
Võidakse töödelda kõiki isikuandmeid
Pettuste avastamine ja ennetamine
Õigustatud huvi IKÜM art 6 (1) f
Võidakse töödelda kõiki isikuandmeid
Küberturvalisuse ja tehnilise standardi tagamine – tegevused veebi ja tehniliste lahenduste turvalisuse tagamiseks, sh varukoopiate tegemiseks ja säilitamiseks ning tehniliste probleemide ennetamiseks/kõrvaldamiseks
Õigustatud huvi IKÜM art 6 (1) f
Võidakse töödelda kõiki isikuandmeid
Turvalisus ja nõuete tõendamine
Õigustatud huvi IKÜM art 6 (1) f
Videosalvestistel olev teave, aga vastavalt olukorrale võidakse töödelda kõiki isikuandmeid
Töötlemine äritehingute raames – ühingu või osade ühinemine, omandamine, ost, müük – tehingu tegemise ja nõustamise raames andmete töötlus
Kasutatakse ka anonüümimist
Õigustatud huvi IKÜM art 6 (1) f
Üldjuhul mitteisikustatud, kuid võidakse töödelda ka raamatupidamise teavet ja olenevalt tehingust võib olla vajalik kõikide isikuandmete töötlemine
Kõikidest andmekategooriatest töödeldakse vastavaks eesmärgiks kategooriast vajalikke andmeid ja vajalikus mahus.
3.6 Uus eesmärk. TTulenevalt IKÜM art 14 lõikest 4 hindab PetCity, kui isikuandmeid töödeldakse muul eesmärgil kui see, milleks neid esialgu koguti, või kui see ei põhine andmesubjekti nõusolekul, hoolikalt sellise uue töötlemise lubatavust. Selleks, et teha kindlaks, kas uuel eesmärgil töötlemine on kooskõlas isikuandmete kogumise algse eesmärgiga, võetakse muu hulgas arvesse:
a) mis tahes seost isikuandmete kogumise eesmärkide ja kavandatud edasise töötlemise eesmärkide vahel;
b) isikuandmete kogumise konteksti, eelkõige seoses andmesubjekti ja töötleja(te) vaheliste suhetega;
c) isikuandmete laadi, eelkõige seda, kas töödeldakse isikuandmete eriliike või isikuandmeid, mis on seotud süüdimõistvate kohtuotsuste ja kuritegudega;
d) kavandatava edasise töötlemise võimalikke tagajärgi andmesubjektide jaoks;
e) asjakohaste kaitsemeetmete olemasolu, mis võivad hõlmata krüpteerimist või pseudonüümimist.
4. TÖÖTLUSEST SEOSES TEENUSTE OSUTAMISEGA JA SALVESTISED
4.1 PetCity lähtub Teenuste osutamisel ning kauba müümisel isikuandmete töötlemisel IKÜM andmekaitse printsiipidest, sh minimaalsuse printsiibist, kogudes neid isikuandmeid, mis on Teenuste osutamiseks või kauba müügiks vajalikud ning teatud juhul seadusest tulenevalt kohustuslikud (näiteks dokumentide väljastamisel).
4.2 PetCity Teenustele saab aja broneerida, kas edastades vajalikud andmed PetCity töötajale või veebis võimaldatud broneerimise lahenduse abil (kogume vajalik üldteave; Teenuste kasutamise andmed, suhtlusandmed).
4.3 Tulenevalt Kliendi valitud Teenusest või kauba ostmise viisist võivad oleneda kohustuslikud andmed. Üldjuhul annab Klient PetCity-le vajalikud andmed ja isikuandmed ise - läbi erinevate Teenuste ja kauba ostu teavitus- ja nõustumuse vormide.
4.4 Teenusega seoses võib olla vajalik andmete edastamine kolmandale isikule nt kindlustusele või muule seotud teenuse osutajale – PetCity kliinikule. Kui vastav on Teenuse osutamiseks vältimatult vajalik, siis üldjuhul on edastuse aluseks Kliendi nõusolek. Edastamise ja teiste võimalike töötlejate osas vt täpsemalt ptk 5.
4.5 Võime teile saata Teenuse või kaubaga seotud vajalikke teateid Lepingu alusel. Samuti võime teatud juhtudel saata meeldetuletusi teie mugavuseks nt teenuse broneeringu aja lähenemine (aluseks leping), vaktsineerimise meeldetuletus (lemmiklooma vaktsineerimine on kohustuslik), mis juhul on töötluse aluseks õigustatud huvi.
4.6 Kõnesalvestused. Helistades PetCity kõnekeskusesse (+372 6020888) kõne salvestatakse. Kõnesalvestise eesmärk on registreerida kliendikaebused, küsimused või teenuste tellimused, et tagada kliendiga sõlmitud lepingu täitmine ja kaebustele vastamine ning vajadusel on eesmärgiks ka õigusnõuete tõendamine.
4.7 Videosalvestused. PetCity Teenuse osutamise kohtades ja poodides võivad olla kasutusel kaamerad, et tagada isikute turvalisust, vara kaitset ja nõuete tõendamist ja kaitset. Kaamerate kasutamisel on vastavates asukohtades väljas teavitused. Videovalve osas vaata täpsemat regulatsiooni siit.
5. TEISED TÖÖTLEJAD JA ANDMETE EDASTUS
5.1 Volitatud töötlus. PetCity võib kauba müümisel ning Teenuste osutamisel ja oma töö korraldamisel kasutada teenusepakkujaid, kes on PetCity volitatud töötlejaid. Need volitatud töötlejad on muuhulgas teenuseosutajad, kes pakuvad:
5.1.1 IT-tugiteenuseid (serveriruum, e-pood, arendus ja tugi teenused - võidakse töödelda kõiki isikuandmeid);
5.1.2 kõnekeskuse ja operaatori teenust;
5.1.3 majandustarkvara teenust;
5.1.4 aja broneerimise süsteemi teenust;
5.1.5 kaupluste ja Teenuste haldussüsteemi teenuseid;
5.1.6 logistika - ja postiteenuseid;
5.1.7 turundusteeuseid.
Isikuandmete edastamisel volitatud töötlejale tagab PetCity, et volitatud töötlejad töötlevad isikuandmeid PetCity juhiste kohaselt, täidavad konfidentsiaalsusnõudeid ja rakendavad kohaseid turvameetmeid.
5.2 Teised töötlejad. Isikuandmeid võidakse andmeid edastada ka:
5.2.1 andmete saamiseks õigustatud ameti- ja järelevalveasutustele;, nt Tarbijakaitse- ja Tehnilise Järelevalve amet
5.2.2 andmete saamiseks õigustatud teistele ametiasutustele, näiteks uurimisasutused, õiguskaitseorganid. PetCity kaalub päringu sisu ja õiguspärasust ning edastab minimaalselt vajalikud andmed;
5.2.3 erialaspetsialistidele ja teistele teenusepakkujatele nagu kindlustus, kes oma teenuse olemusest on enda poolt teenuse osutamisel vastutavad töötlejad (olenevalt olukorrast edastatakse tellitava teenuse jaoks vajalik teave);
5.2.4 makselahenduse teenuseid pakkuvatele töötlejatele ning finantsasutustele (seoses makse tegemisega meile);
5.2.5 õigus- ja finantskonsultantidele ja muudele konsultantidele ja kontserni sees teenuste osutamisel kontserni ettevõtetele;
5.2.6 (potentsiaalse) tehingu osapooltele ja tehingu nõustajatele - kui PetCity või sama kontserni ettevõte on seotud ühinemise, omandamise või varade müümise või ostmisega, võidakse isikuandmeid edastada ja saada vastava tehingu läbi viimiseks ja nõustamiseks vajalikus mahus. Sellisel juhul on töötluse õiguslik alus õigustatud huvi.
Kui soovid lisainfot kasutusel olevate koostööpartnerite ja volitatud töötlejate osas, kirjuta e-postile: andmekaitse@magnum.ee.
5.3 Töötluse asukoht. Isikuandmeid ei edastata üldjuhul Euroopa Majanduspiirkonnast („EMP“) välja. Kui tekib olukord, kus isikuandmeid on vaja EMP-ist välja saata, jälgitakse seda tehes IKÜM-ist tulenevaid nõudeid (st ainult riikidesse/asutustesse, kus on tagatud piisav kaitse isikuandmetele või kasutades EL standard klausleid või muid IKÜM-is lubatud viise), mh võidakse andmeid edastada andmesubjekti selgesõnalisel loal, kui selline edastus on sisuliselt ühekordne ja toimub andmesubjekti soovil ja teavitatud nõusolekul. Kui soovite täpsemat teavet võimalike edastuse osas kirjutage: andmekaitse@magnum.ee.
EL standardklauslite tekstid on leitavad siit. Andmesubjektil on õigus enda isikuandmeid puudatava töötluse osas kasutavaid standardklausleid näha (kui on); selleks kirjuta andmekaitse@magnum.ee.
Data-Privacy Framework nimekirja leiab siit.
Euroopa Komisjon on piisavat kaitset tunnustanud siin leitavatel riikidel.
6. ANDMETE SÄILITAMISE TÄHTAEG
6.1 PetCity lähtub isikuandmete töötlemisel nende töötlemise eesmärgist ning ei töötle isikuandmeid kauem kui vajalik. Säilitamise perioodid lähtuvad põhiliselt seaduses toodud kohustustest ja PetCity huvide kaitsest ning Teenuste osutamise võimaldamisest mh aegumisperioodidest. Videovalve salvestisi ei säilitata üle ühe kuu, välja arvatud juhul, kui salvestis sisaldab määratletud eesmärgi saavutamiseks vajalikku teavet. Sellisel juhul säilitatakse salvestist tuvastatud probleemi lahendamiseni või vastava juurdluse lõpetamiseni. PetCity klienditoe telefonile helistades salvestatud kõnesid säilitatakse 60 päeva arvates kõne salvestamisele järgnevast kuust. Raamatupidamise andmeid säilitatakse 7 aastat. Kui soovite täpsemat teavet kirjutage: andmekaitse@magnum.ee.
7. ISIKUANDMETE TURVALISUS JA INTSIDENDID
7.1 Turvalisus. PetCity kasutab erinevaid korralduslikke ja tehnilisi turvameetmeid, et tagada isikuandmete konfidentsiaalsus ja turvalisus. Muuhulgas on kasutusel ligipääsude haldussüsteemid, tulemüür, pahavaratõrje (kus kohane), süsteemide seire ja testimine. Lisaks koolitatakse töötajaid seoses infoturbe ja isikuandmete kaitse küsimustega ning kasutatakse selliseid koostööpartnereid, kes järgivad valdkonna turustandardile vastavaid turvanõudeid.
7.2 Intsidendid. PetCity-l on olemas intsidendist teavitamise protseduur. Isikuandmetega seotud intsidendi korral teeb PetCity endast parima, et leevendada juhtunu tagajärgi ja vähendada sarnaseid riske tulevikus. PetCity lähtub intsidendist teavitamisel IKÜM-i nõutest.
8. ERAISIKUST KLIENDI ÕIGUSED
Andmesubjektil on tema isikuandmete töötlemisega seoses järgnevad õigused:
8.1 Esitada taotlus oma ebaõigete isikuandmete parandamiseks, kui need on ebapiisavad, väärad või puudulikud.
8.2 Võtta tagasi oma nõusolek isikuandmete töötlemiseks, kui andmeid töödeldakse nõusoleku alusel (nt nõusolek infokirja/pakkumuste saamiseks millest saab loobuda e-kirjas oleva loobumislingi kaudu; nõusolekut saab tagasi võtta kirjutades: andmekaitse@magnum.ee. Nõusoleku tagasivõtmine ei mõjuta eelneva töötluse õiguspärasust.
8.3 Piirata oma isikuandmete töötlemist vastavalt kehtivale õigusele, muuhulgas ajal, kui andmesubjekt on esitanud taotluse oma isikuandmete parandamiseks või kustutamiseks ning PetCity analüüsib, kas nõuet on võimalik täita.
8.4 Taotleda oma andmete kustutamist, nt kui andmeid töödeldakse nõusoleku alusel ning andmesubjekt võtab nõusoleku tagasi. Andmete kustutamist ei saa nõuda, kui isikuandmed, mille kustutamist taotletakse töödeldakse ka teistel alustel, nt lepingu või juriidilise kohustuse täitmiseks.
8.5 Saada oma isikuandmed, mida ta on ise esitanud ning mida töödeldakse nõusoleku alusel või lepingu täitmiseks, kirjalikult või elektroonselt, või kui see on tehniliselt võimalik, edastada oma andmed teisele teenusepakkujale (õigus andmete ülekandmisele).
8.6 Saada infot, kes töötleb tema isikuandmeid ning saada töödeldavatest isikuandmetest ülevaade, sh koopia.
8.7 Esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemise suhtes, kui isikuandmete töötlemine põhineb õigustatud huvil, nt profiilianalüüsil eesmärgiga pakkuda Kliendile tema profiilile vastavaid tooteid.
8.8 Tutvuda enda isikuandmete töötlemist hindava õigustatud huvi hinnanguga. Selleks kirjutage: andmekaitse@magnum.ee.
8.9 PetCity ei kasutata sellist profileerimist ega automaatotsuseid, mis vastaks IKÜM artiklile 22. Kui PetCity hakkab kasutama IKÜM art 22 mõttes automaatotsust või profileerimist, millel on õiguslik tagajärg või märkimisväärne mõju, siis annab PetCity sellest teada ja võimaldab andmesubjektile seotud õigused – mis juhul on andmesubjektil oma konkreetsest olukorrast lähtudes õigus esitada igal ajal vastuväide teda puudutavate isikuandmete töötlemisele automatiseeritud otsuste ja profiilianalüüsi alusel ning nõuda inimsekkumist. Andmesubjekt võib nõuda ka selgitust automatiseeritud otsuse tegemise loogika kohta.
8.10 Õigus esitada kaebus kui arvate, et teie isikuandmete töötlemisega seotud õigusi on rikutud, sh järelevalvele ja kohtule. PetCity palub esmalt ühendust võtta endaga, et selgitada olukorda ja leida sobiv lahendus. PetCity isikuandmete kaitse järelevalveasutus on Andmekaitse Inspektsioon, kelle kontaktandmed on leitavad siit. Muu EMP riigi andmesubjekt võib kaebuse esitada oma elukoha riigi järelevalve asutusele. Teiste EL-i andmekaitse järelevalve asutuste kontaktid on leitavad siit.
8.11 IKÜM lubab andmesubjekti taotlustele vastamiseks 30 päeva (keerukate ja mahukate taotluste puhul võib seda aega andmesubjekti teavitades pikendada). Kui soovite kasutada mõnda eeltoodud õigustest või vajate lisateavet oma õiguste kohta, võtke PetCity-ga ühendust. Enne isikuandmetega seotud õiguste andmesubjektile võimaldamist võib PetCity vajada täiendavaid andmeid, et andmesubjekti isik tuvastada. Selleks palume oma taotlus digiallkirjastada või omakäelisel allkirjastamisel lisada teie isikut tõendava dokumendi andmed (foto). Kui esitate taotluse lemmikloomakeskuses palume tõendada oma isikut keskuse töötajale isikut tõendava dokumendi alusel. Seda selleks, et vältida andmete väljastamist valele isikule.
Kehtib alates 05.11.2024
Videovalve
Vastutav töötleja: Pet City OÜ
Registrikood 12252155
Telefon 665 9100
E-posti aadress info@petcity.euTingimused: Videovalve
________________________________________