Pet City OÜ privaatsusteade

Teie privaatsus on meile tähtis. Isikuandmete töötlemist käsitlevas teates selgitame, kuidas Pet City OÜ (edaspidi: meie) kogub teie isikuandmeid ning kuidas ja millistel eesmärkidel isikuandmeid töödeldakse. Pet City pakub mitmesuguseid lemmikloomateenuseid nii kauplustes kui ka veebis (edaspidi: tooted või teenused). PetCity kuulub kontserni Musti Group Nordic Oy, mille juriidiline aadress on Mäkitorpantie 3, 00620 Helsinki, Finland. Nii Pet City kui ka Musti Group Nordic Oy on vastutavad töötlejad. See tähendab, et määrame ühiselt teie isikuandmete töötlemise eesmärgid ja vahendid. Määrame, kuidas ja miks töödeldakse teie isikuandmeid näiteks seoses ostude, veebilehe analüütika, turunduse ja tellimuste täitmisega.

Oleme kokku leppinud, et Pet City OÜ on peamine kontaktpunkt andmesubjektidele, kes soovivad kasutada oma isikuandmete kaitse üldmäärusest (GDPR) tulenevaid õigusi. Samuti saate kasutada oma õigusi (isikuandmetega tutvumine ja nende parandamine, kustutamine jne) mõlema vastutava töötleja juures. Kui teil on küsimusi meie isikuandmete töötlemise tavade kohta või soovite kasutada oma õigusi andmesubjektina, kirjutage meile aadressil tagasiside@petcity.eu

See teade kehtib meie klientide, äripartnerite ja meie veebisaidi kasutajate isikuandmete töötlemise kohta. Pet City kliendiprogrammi liikmed, kes kuuluvad ka Apotheka kliendiprogrammi (Allium UPI OÜ), leiavad lisateavet isikuandmete töötlemise kohta siit.

Kontaktandmed:

Pet City OÜ

Vae tn 16, Laagri alevik

76401, Harju maakond

tagasiside@petcity.eu

1.     Millal me teie isikuandmeid kogume?  

 Pakume oma klientidele Baltimaades laia valikut tooteid ja teenuseid. Me kogume isikuandmeid, kui ostate tooteid või kasutate meie teenuseid. Teatud olukordades võime saada isikuandmeid ka kolmandatelt isikutelt. Allpool on loetletud erinevad olukorrad, mille puhul me kogume teie isikuandmeid. 

  • Kui külastate meie veebisaiti. Kui külastate meie veebisaite, kogume automaatselt teatud teavet, näiteks teie IP-aadressi ja külastusega seotud ajatemplid. Lisaks kasutame küpsiseid ja sarnaseid tehnoloogiaid, et koguda teavet selle kohta, kuidas te meie veebisaite kasutate. Lisateavet meie küpsiste kasutamise kohta leiate meie kodulehelt.
  • Kui loote konto internetis, kogume teavet, näiteks teie e-posti aadress, telefoninumber. Soovi korral saate salvestada ka oma tarneaadressi, mis teeb kõik tulevased ostud kiiremaks. Samuti saate meie Läti ja Leedu veebipoodidesse sisse logida, kasutades oma Facebooki või Google'i kontot. Kui kasutate Facebooki või Google'i sisselogimist, saadab brauser sisselogimise ajal teie andmed Meta’le või Google'ile. Sisselogimise ajal saate anda nõusoleku, millist teavet jagate meiega nende teenusepakkujate rakenduste kasutamisel.
  • Pakume püsiklientidele toodete ja teenuste soodustusi ning eripakkumisi. Püsikliendid saavad teenida boonuseid nii veebist kui ka kauplustest tehtud ostudelt. Veel korraldame üritusi ja pakume oma partnerite soodustusi ainult oma püsiklientidele. Kui registreerute meie püsikliendiks, kogume isikuandmeid, sealhulgas teie kasutajanimi ja kontaktandmed ning mis tahes andmed, mida jagate oma lemmiklooma kohta. Meie kliendiprogrammi liikmelisus võib olla individuaalne või pereliikmete vahel jagatud. Apotheka kliendiprogrammi (Allium UPI OÜ) isikuandmete töötlemise põhimõtted on leitavad siit.
  • Kui teete oste. Kui ostate meie kaupluses ilma kliendiprogrammi liikmesuseta, kogume teavet ainult teie ostudega seotud tehingu kohta. Kui teete oste meie veebipoes, töötleme teie ostuandmeid, e-posti aadressi ja kontaktandmeid, et saaksime teie tooted kohale toimetada. Registreeritud klientidelt kogume teie ostuajalugu, et teavitada teid tulevikus võimalikest huvipakkuvatest soodustustest ja pakkumistest.
  • Me kogume teie andmeid, kui võtate meiega ühendust, näiteks telefoni, e-posti või meie veebisaidi vestlusvidina abil. Meil on kontaktkeskus, mis tegeleb meie jaoks sissetulevate kõnede, e-kirjade ja päringutega. Lisaks kasutame erinevaid meediaplatvorme, mille kaudu saate meiega ühendust võtta.
  • Pakume laia valikut lemmikloomade heaoluteenuseid ja veterinaarteenuseid. Nende teenuste osutamiseks on meil vaja töödelda ka lemmikloomaomaniku andmeid. See hõlmab teie kontaktandmete töötlemist ja teie ostuajaloo salvestamist, kui te broneerite aja või sooritate ostu. Loe täpsemalt PetCity kliiniku klientide andmete töötlemise põhimõtete kohta siit.
  • Kui kasutate meie veterinaarteenuseid või broneerite aja, saame teavet teie vastuvõtu kohta ja teie kontaktandmed.
  • Korraldame aeg-ajalt üritusi ja võistlusi, milles saate osaleda. Kui soovite osaleda, töötleme teie kontaktandmeid ja võimalikke tootearvustusi. Võistlustel ja loosimistel on teil võimalus võita auhindu.
  • Uudiskirja tellimisel kogume teie e-posti aadressi ja hoiame teid kursis PetCity sündmuste, uute toodete ja pakkumistega.
  • Suhtleme oma tarnijatega peamiselt telefoni ja e-posti teel. Kui kuulute meie tarnijate võrgustikku, salvestame teie esindajate kontaktandmed, et hoida neid kursis.

 
2. Milliseid isikuandmeid me töötleme?  

Teenuste osutamine meie klientidele ja toodete müük kauplustes ja internetis eeldab, et me kogume isikuandmeid. Me võime küsida näiteks teie põhilisi kontaktandmeid ja teie nime, et teie tellimusi kätte toimetada, samuti teavet teie lemmiklooma kohta, et pakkuda teile parimat võimalikku teenust. Soovime, et te oleksite teadlik erinevatest isikuandmete liikidest ja kategooriatest, mida me teiega suhtlemisel kogume. 

Teie poolt esitatud teave

Enamiku isikuandmetest saame otse teilt, näiteks kui te tellite meie uudiskirja, loote konto või liitute meie kliendiprogrammiga. 

  • Kommunikatsioon ja sõnumid. Sõnumid, kontaktid klienditeenindusega, tagasiside ja vestlused meie klienditeenindusega.
  • Teie loodud sisu. Teie loodud või meile saadetud sisu, näiteks tooteülevaated ja küsitluste vastused.
  • Teave lemmikloomade kohta. Andmed teie lemmikloomade kohta, sealhulgas nimed, sugu, liigid ja sünnikuupäevad.
  • Maksmise üksikasjad. Maksetega seotud teave, sealhulgas makseviisid, summad, ajatemplid ja kviitungid.
  • Kontaktandmed. Teie kontaktandmed, nagu nimi, aadress, telefoninumber ja e-posti aadress.
  • Kliendiprofiilid. Loome teie ostuandmete põhjal kliendiprofiilid, näiteks „koeraomanik“ või „kassiomanik“. Kui olete meie püsiklient, lisame teie kliendiprofiilile teie saavutatud boonustaseme ja teabe boonuste kasutamise kohta.
  • Nõusolekud. Uudiskirjade tellimine, turunduseelistused ja küpsiste seaded.
  • Ostuteave. Kviitungid, ostukuupäevad, ostetud tooted ja kulutatud summad.
  • Lemmikloomade heaolu ja veterinaarteenuste määramine. Broneeringute üksikasjad, kontaktandmed ja nõusolekud.
  • Üritusel osalemine. Osalemine üritustel, teave toitumise või allergiate kohta ja kontaktandmed.
  • Esindajate kontaktandmed. Telefoninumbrid ja e-posti aadressid.
  • Valvekaamera salvestused. Valvekaamerate poolt salvestatud video- ja pildimaterjal.
  • Meie toodete ja teenuste kasutamisel kogutud teave. Andmed selle kohta, kuidas te meie teenuseid kasutate, näiteks milliseid tooteid või reklaame olete vaadanud.
  • Teie tegevus meie veebisaitidel. Sirvimisandmed, näiteks külastatud leheküljed, vaadatud tooted ja lingid, mida te meie veebisaitidel avate.

Kolmandatelt isikutelt saadud teave

  • Kontaktandmed. Saame teie kontaktandmed nagu nimi, aadress, telefoninumber ja e-posti aadress kolmandatelt osapooltelt.

 
3. Isikuandmete töötlemise eesmärgid ja õiguslik alus

Kasutame isikuandmeid erinevatel eesmärkidel, kui pakume oma klientidele teenuseid ja müüme tooteid internetis. Kasutame neid näiteks ostude saatmiseks õigele aadressile ja konkreetsemateks toiminguteks, näiteks teie ostuajaloo analüüsimiseks, et teha teile kõige asjakohasemaid pakkumisi. Soovime, et te oleksite teadlik erinevatest eesmärkidest, milleks me teie isikuandmeid kasutame.

 Töötlemise eesmärgid

 Õiguslik alus

 

Küpsiste nõusoleku haldamine 

Küpsiste nõusoleku haldamise vahendi abil tagame, et küpsistega seotud teave esitatakse asjakohaselt ja õigeaegselt, kui kasutaja avab teenuse või külastab veebisaiti.

 

Õigustatud huvi  

Seotud juriidiliste kohustuste täitmise tõendamisega ja õiguskaitse tagamisega.

 

Veebisaitide ja veebiteenuste pakkumine, infoturbe tagamine  

  

Andmed, mis on tehniliselt vajalikud selleks, et me saaksime teile veebilehte kuvada ja teie eelistusi meeles pidada.

 

Nõusolek

  

Küpsiste seadmiseks küsime teie nõusolekut, välja arvatud juhul, kui küpsised on rangelt vajalikud teie poolt taotletud teenuse osutamiseks.   

  

Õigustatud huvi  

  

Meil on õigustatud huvi, mis on seotud meie õigusega tegeleda äritegevusega ja tagada tõhus toimimine, eelkõige meie veebisaidi korrektseks ja turvaliseks toimimiseks vajalike küpsiste seadmine.

 

Veebisaidi analüütika   

  

Analüütika eesmärgil töödeldavad andmed on seotud veebilehe külastatavuse mõistmisega, kasutajate suhtluse analüüsimisega ning teadlike otsuste tegemisega reklaamide optimeerimiseks ja haldamiseks.

 

Me kasutame jälgimiskäske näiteks selleks, et visualiseerida, kuidas meie kliendid suhtlevad meie veebisaidi eri sisuga. Need käsud visualiseerivad kasutajate hiire liikumist ja lehekülje kerimist meie veebisaidil. Kasutame visualiseerimist kasutajakogemuse parandamiseks, näiteks nuppude, teksti ja pealkirjade paigutuse parandamiseks.

 

Nõusolek

  

Vajame teie nõusolekut küpsiste kasutamiseks, välja arvatud juhul, kui küpsised on teie poolt taotletud teenuse jaoks hädavajalikud.   

 

Kolmandate osapoolte rakendused meie veebisaidil

 

Me kasutame oma veebisaidil erinevaid vidinaid. Vidinad on väikesed kooditükid, mis aitavad kasutajatel meie veebisaidiga suhelda, näiteks sotsiaalmeedia jagamise vahendid, kaardid, kontaktvormid ja broneerimissüsteemid. Neid rakendusi kasutades saate jagada meie sisu, leida asukohti, täita vorme ja pääseda tõhusamalt ligi meie teenustele.

 

Nõusolek

 

Rakendused või vidinad vajavad toimimiseks teie nõusolekut.

 

Turunduslikud eesmärgid  

  

Me kasutame oma veebisaidil erinevaid reklaamivahendeid, et suunata reklaami ja luua reklaamikampaaniaid vastavalt sellele, kuidas te meie veebisaidil käitute.

 

Näiteks kui külastate meie veebisaiti ja vaatate konkreetseid tooteid ja lehekülgi, saame kasutada seda teavet reklaami sihitud suunamiseks ja näidata teile sama toote või sarnaste toodete reklaame teistel veebisaitidel, mida te tulevikus külastate. Me kasutame seda teavet selleks, et suunata teile reklaame sotsiaalmeedias.  

  

Andmete kogumine reklaami suunamiseks ja reklaamikampaaniate läbiviimiseks aitab meil oma reklaami paremini suunata ja meie turundustegevuse tõhusust parandada.  

  

Samuti kasutame sarnaseid tururühmi, mis aitavad meil tuvastada meie olemasolevate klientidega sarnaste huvide ja eelistustega isikuid. Analüüsides meie kliendibaasi andmemustreid, saame luua sihitud turunduskampaaniaid, mis on teile tõenäoliselt asjakohasemad ja huvitavamad.  

 

Kasutame isikuandmeid ka turu-uuringute tegemiseks. Need projektid viiakse läbi iseseisvalt või koostöös kolmandate teenusepakkujatega.

 

Me võime korraldada võistlusi ja loosimisi ning nendel juhtudel võtame oma võistluste ja konkursside võitjatega ühendust e-posti teel, paludes võitjate kontaktandmeid auhindade üleandmiseks.

 

Kui tellite meie uudiskirja või muid teateid, kogume teie kontaktandmeid, et hoida teid kursis meie uuenduste, sündmuste, toodete ja pakkumistega

 

Nõusolek

  

E-posti või tekstisõnumi teel saadetava turunduse puhul vajame teie nõusolekut. Lisaks küsime alati teie nõusolekut, kui osalete turundusuuringutes, üritustel, loosimistel või võistlustel.  

  

Õigustatud huvi  

  

Andmeid, mida me kogume analüütika ja turunduslikel eesmärkidel, kasutame kooskõlas õigustatud huvidega, mis on seotud kliendi või sarnase suhtega ning meie õigusega teostada äritegevust ja juhtida tegevust tõhusalt. Analüütika hõlmab näiteks kasutajate suhtlemist erinevate turunduskanalitega ja reklaamide haldamist.

 

Liikmelisuse ja kliendiprogrammide haldamine  

  

Kliendiprogrammides registreeritud isikute andmeid säilitatakse meie kliendiandmebaasis. Püsikliendiks registreerimisel kogume isiku kontaktandmeid ja seome need sobiva personaalse sisu pakkumiseks lemmiklooma andmetega. Lemmiklooma andmete hulka kuuluvad näiteks looma sünnikuupäev ja tõug. See võimaldab meil saata lemmiklooma sünnipäeva puhul üllatusi, tõupõhiseid pakkumisi ja huvitavat sisu.

Olenevalt püsikliendiprogrammist pakume erinevaid soodustusi, sealhulgas templikaarte või ostuboonuseid. Töötleme ostuandmeid nii veebipoest kui ka füüsilistest kauplustest, et arvutada õiged boonustasemed ja saadaolevad soodustused ning hallata reklaamitegevust. 

 

Leping  

  

Kui olete registreerunud meie püsikliendiks, tugineme kliendisuhte haldamisel, boonuspunktide arvutamisel, soodustuste suunamisel õigele isikule, kliendiga suhtlemisel, uutest boonustest ja eksklusiivsetest pakkumistest teavitamisel lepingulisele suhtele.

 

Õigustatud huvi

 

Kliendiprogrammide haldamise tagamine.

 

 

Ostetud toodete ja teenuste  tarnimine

  

Toodete ja teenuste ostmisel töötleme teavet näiteks broneeritud ürituse ja teenuse, makseviisi ja kohaletoimetamise kohta.

 

Pakume laia valikut lemmikloomade heaolu teenuseid, mida osutavad erinevad alltöövõtjad. Kõikide kohtumiste haldamiseks kasutame broneerimissüsteemi, mis aitab meie töötajatel ja alltöövõtjatel oma tööd juhtida ja igaks planeeritud kohtumiseks asjakohaselt valmistuda.

 

Leping  

  

Teenuste ja toodete teile tarnimiseks tugineme lepingulisele suhtele.

 

Sündmused

 

Võime küsida teavet teie lemmiklooma toitumisalaste eelistuste või allergiate kohta, et saaksime teile pakkuda sobivaid tooteid, kui te osalete meie üritusel.

 

Nõusolek

 

Üritustel osalemine on vabatahtlik ja isikuandmeid töödeldakse teie nõusolekul.

 

Klienditeenindus  

  

Meie klienditeenindusega saab ühendust erinevate kanalite kaudu, näiteks e-posti, chat'i, telefoni või kontaktvormi kaudu.  

 

Meil on kontaktkeskus, mis haldab kõiki kliendikontakte ja püüab lahendada kõik probleemid parimal võimalikul viisil. Meie klienditeenindus kogub ka tagasisidet meie teenuste ja toodete kohta.  

 

Eestis ja Leedus salvestatakse meie klienditeenindusse tehtud telefonikõned, et vältida valesti suhtlemist, ning neid kasutatakse uute töötajate koolitamiseks. Samuti kogume analüütilisi andmeid selle kohta, miks kliendid meie klienditeenindusega ühendust võtavad, ning analüüsime seda teavet, et parandada meie teenuste toimimist ja kvaliteeti.  

 

Meie sotsiaalmeedia meeskond jälgib tegevust ja suhtlemist sotsiaalmeedia platvormidel. Kuid me järgime rangelt reeglit, et me ei käsitle klientide teavet sotsiaalmeedias. Me julgustame teid alati võtma ühendust meie klienditeenindusega telefoni või e-posti teel ning me vastame teie küsimustele sotsiaalmeedias ja chat’is andes ainult üldteavet meie toodete ja teenuste kohta.

 

Õigustatud huvi  

  

Andmeid, mida me kogume päringutest ja erinevate klienditeeninduskontaktide lahendamisest, kasutame kooskõlas õigustatud huvidega, mis on seotud kliendi või sarnase suhtega, ning meie õigusega tegeleda äritegevusega ja juhtida tegevust tõhusalt.

 

Tagasimaksed ja reklamatsioonid  

  

See hõlmab tagasimaksetaotluste hindamist ja kinnitamist, probleemide kiiret lahendamist ja õiglase hüvitise tagamist. Selle protsessi käigus kogutud andmeid kasutatakse sisemises analüüsis, et teha kindlaks valdkonnad, kus on võimalik parandada toote kvaliteeti, teenuse osutamist ja üldist kliendirahulolu.

 

Õigustatud huvi  

  

Andmeid, mida me kogume tagasimaksetaotluste ja tagasinõuete kohta, kasutame kooskõlas õigustatud huvidega, mis on seotud kliendi või sarnaste suhetega, ning meie õigusega tegeleda äritegevusega ja juhtida tegevust tõhusalt.

 

Maksud ja raamatupidamine  

See hõlmab finantsandmete kogumist, analüüsi ja haldamist.

 

Juriidiline kohustus  

  

Andmeid töödeldakse selleks, et täita meie juriidilisi kohustusi seoses maksude ja raamatupidamisega, tagades täpse finantsaruandluse, vastavuse regulatiivsetele nõuetele ja hõlbustades läbipaistvat suhtlust asjaomaste asutustega.

 

Arveldamine

Töötleme teatavaid isikuandmeid, kui saadame arveid oma klientidele ja võtame vastu arveid oma tarnijatelt. Kui olete tarnija või partner, on teie isikuandmed peamiselt seotud teie tööandja organisatsiooniga, kuid need võivad sisaldada ka teie nime ja kontaktandmeid.

 

Leping

 

Töötlemise õiguslik alus on lepinguline suhe teenuste ja toodete tarnimisel ning olukordades, kus me ise ostame neid.

 

Valvekaamera salvestused  

  

Valvekaamerate salvestuste töötlemise eesmärk on suurendada ja säilitada töötajate, külastajate ja klientide turvalisust ja julgeolekut, kaitsta vara, ennetada ohuolukordi ning aidata rikkumiste korral selgitada ja tõestada asjaolusid. See hõlmab tegevuste jälgimist ja salvestamist selleks ettenähtud aladel, et tuvastada võimalikke turvaohte, ennetada loata juurdepääsu ja hõlbustada juhtumite uurimist.

 

Õigustatud huvi  

  

Valvekaamerate abil kogutud andmeid kasutame kooskõlas õigustatud huvidega, mis on seotud ohutu töökeskkonna tagamise ja vara kaitsmisega.

 

Võimalike rikkumiste ennetamine ja uurimine, samuti õiguslike kohustuste, näiteks tarbija- ja andmekaitse regulatsioonide täitmise tõendamine ning meie õiguste kaitsmine.  

 

See hõlmab kaitsmist igasuguse käitumise eest, mis võib rikkuda kehtestatud eeskirju. Lisaks sellele on töötlemise eesmärk tõestada juriidiliste kohustuste, sealhulgas tarbija- ja andmekaitse regulatsioonide täitmist. Seda kasutatakse ka meie õiguste kaitsmiseks juhtudel, kui võib olla vajalik tarvitusele võtta õiguslikke meetmeid.

 

Õigustatud huvi  

  

Õigustatud huvid, mis on seotud seadusjärgsete kohustuste täitmise tõendamise, andmete turvalisuse säilitamise, kuritarvituste uurimise, järelevalve ja õiguste kaitsmisega.

 

Pange tähele, et teil võib olla õigus esitada vastuväiteid töötlemisele, kui me töötleme teie andmeid õigustatud huvi alusel (vt lähemalt jaotisest 6).

 
4. Kas me edastame isikuandmeid väljapoole ELi/EMP piirkonda? 

 Kuna me ei saa kõike ise teha, toetume mitmetele kolmandatele isikutele, kes meid äritegevuses abistavad. Sellest tulenevalt on olukordi, kus teie isikuandmeid edastatakse väljaspool Euroopa Liitu või Euroopa Majanduspiirkonda asuvasse riiki (edaspidi "kolmandad riigid"). Näiteks mõned andmesüsteemid, mida me kasutame isikuandmete säilitamiseks, asuvad kolmandates riikides. Lisaks võib mõnede meie äripartnerite alltöövõtjate juurdepääs isikuandmetele olla piiratud.

 Kui teie isikuandmeid edastatakse kolmandasse riiki, võib kaitse tase väheneda võrreldes ELi isikuandmete kaitse üldmääruses tagatud tasemega. Seetõttu püüame enne iga edastamist rakendada vajalikke meetmeid, et tagada teie isikuandmete kõrgetasemeline kaitse vastavalt ELi isikuandmete kaitse üldmääruse nõuetele. Mõned meetmed, mida me rakendame, hõlmavad selle tagamist, et isikuandmete vastuvõtja on sertifitseeritud vastavalt ELi-USA andmekaitseraamistikule, ning Euroopa Komisjoni poolt heaks kiidetud ja avaldatud lepingu tüüptingimuste kasutamist osana lepingutest, mida me sõlmime nende ettevõtetega, kellele me edastame isikuandmeid kolmandatesse riikidesse. Lisateavet ELi-USA andmekaitseraamistiku kohta leiate siit ja lepingu tüüptingimuste kohta siit. 

Näiteid olukordadest, kus teie isikuandmeid edastatakse kolmandasse riiki:

Riik

Eesmärk

Meetmed, mida me võtame isikuandmete piisava kaitse tagamiseks

Ameerika Ühendriigid Sotsiaalmeedia teenused (Meta, LinkedIn, YouTube) Andmekaitseraamistik
Hiina Sotsiaalmeedia teenused (TikTok) Lepingu tüüptingimused

 

5. Teie õigused andmesubjektina

Andmekaitset käsitlevad õigusaktid, eelkõige ELi isikuandmete kaitse üldmäärus, annavad teile teatud õigused kontrollida, kuidas teie isikuandmeid kogutakse ja kasutatakse. Need õigused ei ole siiski absoluutsed ja nende suhtes kehtivad teatavad piirangud. Näiteks ei saa me teie isikuandmeid kustutada, kui meil on seadusest tulenev kohustus neid säilitada. Pange tähele, et me oleme kohustatud hoidma teie isikuandmeid konfidentsiaalsena, seega olge valmis oma õiguste kasutamisel tõendama oma isikusamasust. Kui soovite kasutada allpool loetletud õigusi, võtke meiega ühendust, saates e-kirja aadressil: tagasiside@petcity.eu.

Õigus läbipaistvale teabele

Teil on õigus saada läbipaistvat teavet oma isikuandmete töötlemise kohta. Kuigi oleme teinud kõik endast oleneva, et muuta käesolev privaatsusteade võimalikult läbipaistvaks, võite alati nõuda lisateavet töötlemise kohta, võttes ühendust eespool nimetatud e-posti aadressil.

Õigus tutvuda oma andmetega

Teil on õigus teada, kas me töötleme teie isikuandmeid. Samuti on teil õigus teada, milliseid isikuandmeid meil teie kohta on; töötlemise eesmärgid; vastuvõtjad, kellele teie isikuandmeid on avaldatud või avaldatakse; säilitamisperioodid; teave teie isikuandmete allikate kohta ning teave teie isikuandmete edastamise kohta kolmandatesse riikidesse. Soovi korral anname teile ka koopia kõigist teie kohta töödeldud isikuandmetest.

Õigus andmete parandamisele

 Kui märkate, et teie isikuandmed on ebatäpsed, ebatäielikud või aegunud, on teil õigus nõuda andmete parandamist või täiendamist.

Õigus andmete kustutamisele

Teatud olukordades on teil õigus taotleda oma isikuandmete kustutamist. See õigus on siiski piiratud, näiteks kui te võtate oma nõusoleku tagasi ja andmete säilitamiseks puudub muu õiguslik alus. Me ei saa kustutada isikuandmeid, mida tuleb säilitada juriidiliste kohustuste, näiteks raamatupidamisseaduste täitmiseks.

Õigus andmete piiramisele

Teatud olukordades on teil õigus taotleda töötlemise piiramist. Näiteks kui te vaidlustate oma isikuandmete õigsuse ja me ei saa neid kontrollida või kui te vajate kustutamiseks märgitud andmeid õigusnõuete esitamiseks, täitmiseks või kaitsmiseks, siis piirame nende andmete töötlemist.

Õigus andmete ülekandmiseks

Teil on õigus saada oma isikuandmeid struktureeritud, üldkasutatavas ja masinloetavas vormis ning edastada need andmed teisele vastutavale töötlejale (kui see on tehniliselt teostatav). Pange tähele, et see õigus kehtib ainult isikuandmete suhtes, mida töödeldakse automatiseeritult ja teie nõusoleku või lepingu alusel.

Õigus esitada vastuväiteid

Teil on õigus esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele, mis põhineb meie õigustatud huvidel. Lisaks on teil absoluutne õigus esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele otseturunduse eesmärgil.

Õigus nõusolekut tagasi võtta

 Teil on õigus oma nõusolek igal ajal tagasi võtta, kui olete andnud nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks konkreetsetel eesmärkidel.

Õigus esitada kaebus

 Kui te kahtlustate, et teie isikuandmeid on töödeldud ebaseaduslikult või kui te ei ole rahul meie andmekaitsetavadega, on teil õigus esitada kaebus kohalikule andmekaitseasutusele. Järelevalveasutuste kontaktandmed leiate allpool:

Eesti: Andmekaitse Inspektsioon 

6. Kui kaua me teie andmeid säilitame?

Kliendiandmed

Teie kliendiandmeid säilitatakse maksimaalselt kaks aastat alates sellest, kui võtsite meiega viimati ühendust või tegite meiega tehinguid. Andmeid võidakse säilitada kauem kui kaks aastat, kui see on vajalik kriminaaluurimise, käimasoleva kohtumenetluse või muude sarnaste asjaolude tõttu. 

Kliendiandmed hõlmavad näiteks järgmist teavet:

  • Kontaktandmed
  • Andmed lemmiklooma kohta (ainult seni, kuni teie konto on aktiivne)
  • Sõnumid
  • Nõusolekud
  • Ostuandmed (välja arvatud makseandmed, mida tuleb vastavalt raamatupidamise nõuetele säilitada seitse aastat)
  • Kliendiprogrammidega seotud andmed
  • Lemmikloomade heaolu ja veterinaarteenuste jaoks kohtumiste määramine

Osalemine üritustel: Kui osalete meie korraldatud üritustel, säilitame osalejate andmeid ühe (1) kuu jooksul pärast ürituse toimumist.

Klienditeeninduse sõnumid: Kui võtate ühendust meie klienditeenindusega, säilitatakse kõnesalvestusi kuuskümmend (60) päeva.

Partnerid ja esindajad: Partnerite ja esindajate kontaktandmeid säilitatakse seni, kuni meil on püsiv ärisuhe.

 

7. Kellele me teie isikuandmeid avaldame?

Me töötleme teie isikuandmeid peamiselt Musti Group siseselt. Lisaks teeme koostööd mitme kolmanda osapoolega. Allpool leiate vastuvõtjate kategooriad, kellele teie isikuandmeid võidakse avaldada sõltuvalt teie poolt kasutatavatest toodetest ja teenustest:

Turunduspartnerid

Me võime avaldada teatud isikuandmeid, näiteks teie e-posti aadressi, turunduspartneritele, kes korraldavad meie nimel turunduskampaaniaid. Andmete avaldamiseks võib olla vajalik teie nõusolek.

IT-süsteemide ja andmekeskuste teenuste pakkujad

Teeme koostööd teenusepakkujatega, kes pakuvad IT-süsteeme ja andmekeskuste teenuseid teie andmete säilitamiseks.

Sotsiaalmeedia ettevõtted

Teie nõusolekul võidakse isikuandmeid jagada sotsiaalmeediaettevõtetega, näiteks Meta, meie turunduseesmärkide raames.

Ladustamis- ja transporditeenuste pakkujad

Isikuandmeid võidakse avaldada ladustamisteenuse pakkujatele ja transpordiettevõtetele, et hõlbustada teie tellimuste kättetoimetamist.

Ametiasutused

Isikuandmeid võib avaldada erinevatele asutustele, kui selline avaldamine põhineb kohaldatavatel õigusaktidel või õiguslikel nõudmistel.

Makseteenuse pakkujad

Kui valite makseviisi, näiteks krediitkaardi või internetipanga, jagatakse teie isikuandmeid makseteenuse pakkujatega, et võimaldada tehingu sooritamist. Saate meie veebipoes ostetud lemmikloomatoodete ja -teenuste eest tasuda erinevate makseviiside abil. Sõltuvalt teie valikust suuname teid kolmandate osapoolte teenustele, näiteks Klarna. Kolmandad osapooled koguvad teie andmeid vastutavate töötlejatena.

Tootetarnijad, turustajad, teenused ja tootjad

Teatud olukordades võidakse isikuandmeid avaldada erinevatele tootetarnijatele ja tootjatele ja teenuse osutajale. Näiteks kui külastate meie loomaarsti või kasutate meie loomakliiniku teenuseid, toimivad need eraldi andmetöötlejatena. Teatud tootevastutuse juhtudel võidakse teie kontaktandmeid jagada ka tootjaga, et tagada kahjustatud toodete asendamine.

Analüütika ja statistika teenuse pakkujad

Meil on lepingud teatavate partneritega, kes aitavad meid meie valduses olevate isikuandmete analüüsimisel. See võib põhineda teie veebilehel antud nõusolekul või meie õigustatud huvidel, kui me koostame ostuandmete põhjal prognoose ja hinnanguid.

Muud isikud

Me võime teie isikuandmeid avalikustada ettevõtte omandamise, ühinemise või muude ettevõtte tehingutega seoses. Lisaks võib andmete avaldamine toimuda, kui me peame täitma kohustuslikke juriidilisi kohustusi või kaitsma PetCity, meie klientide või teiste partnerite õigusi, vara või turvalisust. Sellistes olukordades võidakse teie isikuandmeid jagada audiitorite, advokaadibüroode, konsultantide või sarnaste isikutega.

8. Kuidas me tagame teie andmete turvalisuse

Teie andmete konfidentsiaalsuse ja õigsuse tagamine töötlemise ajal on meie jaoks esmatähtis, mistõttu võtame teie isikuandmete kaitsmiseks rangeid ja ajakohaseid turvameetmeid. Oleme rakendanud kaitsemeetmeid, et kaitsta teie andmeid juhusliku kaotsimineku, volitamata juurdepääsu või kasutamise ning mis tahes muudatuste või avalikustamise eest.

Teie andmed on kaitstud füüsiliste, organisatsiooniliste ja tehniliste kaitsemeetmete abil. Andmeid hoitakse turvalistes tulemüüridega serverites ja kui me töötame partneritega, peavad nad järgima samu rangeid reegleid nagu meie. Juurdepääs teie andmetele on piiratud ainult volitatud isikutele ja me kasutame turvalisuse tagamiseks mitmesuguseid tehnilisi meetmeid. Nende ettevaatusabinõuete eesmärk on minimeerida selliseid riske nagu teie isikuandmete kadumine, väärkasutamine, volitamata juurdepääs või muutmine.

 

9. Käesoleva privaatsusteate muutmine

 Käesolevat privaatsusteadet võidakse muuta vastavalt meie tegevuse arengule. Me hoiame seda dokumenti ajakohasena, seega soovitame teil selle sisu regulaarselt üle vaadata. Muudatused jõustuvad nende avaldamisest PetCity veebilehel, kui muudatustes ei ole sätestatud teist tähtaega.

Kehtib alates 25.08.2025

Eelmiste kliendiandmete töötlemise põhimõtete versioonidega saate tutvuda siin

  • Kliendiandmete töötlemise põhimõtted Apotheka kliendiprogrammi raames

    Käesolevad põhimõtted on välja töötanud Allium UPI OÜ, kes on Apotheka kliendiprogrammi vastutav töötleja. Tingimused on välja töötatud vastavalt isikuandmete kaitse reeglitele ning reguleerivad Apotheka kliendiprogrammi raames klientide isikuandmete töötlemise tingimusi (edaspidi Tingimused).

    Apotheka töötleb Kliendi isikuandmeid, kui klient on liitunud Apotheka kliendiprogrammiga. Liitumine on võimalik Apotheka kaubamärki kandvates apteekides, Apotheka veebilehel iseteeninduskeskkonnas, samuti Pet City ja Apotheka Beauty poodides.

    Lugege käesolevad Tingimused hoolega läbi, sest siin on toodud teave, kuidas isikuandmeid kliendiprogrammis töödeldakse ning millised on andmesubjekti õigused.

    1.    ÜLDSÄTTED, KONTAKT JA MÕISTED.

    1.1    Tingimuste kättesaadavus. Käesolevad Tingimused on Klientidele kättesaadavad veebilehel www.apotheka.ee ning Allium UPI OÜ veebilehel https://allium.upi.ee/tingimused/  samuti lingituna Pet City ja Apotheka Beauty veebist. 
    1.2    Tingimuste muutmine. Apothekal on õigus Tingimusi igal ajal ühepoolselt muuta, teavitades Klienti muudatustest Apotheka veebilehel või/ja muul viisil (nt infokirja kaudu). Muudatused jõustuvad nende avaldamisest Apotheka veebilehel, kui muudatustes ei ole sätestatud teist tähtaega.
    1.3    Vastutav töötleja. Apotheka kliendikaardiga seonduvate, sh Apotheka apteegis ja koostööpartnerite poodides tehtud ostude ja teenustega seotud andmete töötlemisel, kui ost on registreeritud Apotheka kliendikaardiga (sh kui ID-kaart toimib kliendikaardina), on vastutavaks töötlejaks Apotheka kliendiprogrammi haldaja, Allium UPI OÜ (registrikoodiga: 11331786, aadressiga: Vae tn 16, Laagri alevik, 76401 Saue vald, Harju maakond).
    1.4    Kontaktid. Kliendid võivad pöörduda andmekaitsega seotud küsimustes e-posti aadressile: andmekaitse@allium.upi.ee või kirjutades eelmises punktis toodud aadressile ning märkides kirjale „Andmekaitsespetsialist“. Meie andmekaitsespetsialistiga saate ühendust kirjutades andmekaitse@allium.upi.ee.  
    1.5    Järelevalveasutus. Apotheka (Allium UPI OÜ) andmetöötluse järelevalve asutuseks on Eesti Andmekaitse Inspektsioon https://www.aki.ee/et.
    1.6    Sotsiaalmeedia. Apotheka kliendiprogrammiga seotud sotsiaalmeedia lehtedel töödeldakse  isikuandmeid vastavate platvormide pakkuja poolt asjaomase platvormi privaatsustingimuste kohaselt. Apotheka järgib isikuandmete töötlemisel käesolevaid Tingimusi ja vajalikus mahus vastava platvormi tingimusi.
    1.7    Andmekaitse terminid. Isikuandmete kaitse mõistetel on sama tähendus, mis on määratletud isikuandmete kaitse üldmääruses (2016/679) („IKÜM“) ja nagu võivad olla täpsustatud siin Tingimustes.

    1.8    Mõisted:

    1.8.1    Apotheka – Allium UPI OÜ, kes on Apotheka kliendiprogrammi haldaja ja vastutav töötleja
    1.8.2    Kliendiandmed – igasugune teave, mis on Apothekale teatavaks saanud seoses Kliendi poolt Apotheka kliendikaardi kasutamisega või kliendiks registreerimisega.
    1.8.3    Kliendiprogramm – Apotheka kliendiprogramm, mida pakuvad Töötlejad ning mille kirjeldus on leitav siin.
    1.8.4    Klient – füüsiline isik, kes kasutab oste tehes või teenuseid tarbides Apotheka kliendikaarti, sh ID-kaarti Apotheka apteekides ja Apotheka kliendiprogrammiga liitunud koostööpartnerite juures.
    1.8.5    Kliendiandmete/isikuandmete töötlemine – igasugune Kliendiandmetega tehtav toiming, sh andmete kasutamine, kogumine, salvestamine, muutmine, lugemine, edastamine, ligipääsu andmine, kustutamine, hävitamine jmt. tegevused.
    1.8.6    Töötleja(d) – Apotheka (Allium UPI OÜ – vastutav töötleja) ja teised Apotheka Kliendiprogrammi võimaldavad koostööpartnerid kui volitatud töötlejad: Apotheka brändi all tegutsevaid apteegid (vt siin), Apteegi Beauty OÜ (Apotheka Beauty) ja Pet City OÜ.

    2.    ANDMETÖÖTLUSE ÜLDPÕHIMÕTTED, ANDMESUBJEKTIDE KATEGOORIAD JA TÖÖDELDAVAD ANDMELIIGID

    2.1    Nõuetele vastavus. Kliendiandmete töötlemisel lähtub Apotheka kehtivatest õigusaktidest ning võtab vajalikud tehnilised ja korralduslikud meetmed, et tagada Kliendiandmete turvalisus, välistada ebaseaduslik töötlemine, kõrvaliste isikute juurdepääs ning avalikuks saamine.
    2.2    Printsiibid. Apotheka on vastutustundlik andmete töötleja ja võimeline tõendama andmekaitse nõuete täitmist. Apotheka järgib ise ja kasutab selliseid koostööpartnereid Kliendiandmete töötlemisele, kes lähtuvad IKÜM isikuandmete töötluse printsiipidest. Printsiibid aitavad tagada, et isikuandmete töötlus oleks: seaduslik, õiglane ja läbipaistev, eesmärgiga piiratud, minimaalne, toimuks õigete andmetega, järgiks säilitustähtaegu ning et tagatud oleks usaldusväärsus ja isikuandmete konfidentsiaalsus. 
    2.3    Andmesubjektide kategooriad. Tingimused kirjeldavad Apotheka Kliendiprogrammi Klientide isikuandmete töötlust (Kliendiandmed). Apotheka Kliendiks ei võeta alla 16-aastaseid füüsilisi isikuid. Seega ei töödelda Apotheka Kliendiprogrammis teadlikult isikute andmeid, kes pole võimelised IKÜM alusel kehtivat nõusolekut andma. 
    2.4    Isikuandmete allikad. Kliendiandmed saadakse:
    2.4.1    otse Kliendilt, kui Klient liitub Kliendiprogrammiga, kui Klient annab suhtluses või klienditoele andmeid;
    2.4.2    Töötlejate süsteemidest, kui Klient teostab kliendikaardiga registreeritud ostu;
    2.4.3    kolmandatelt isikutelt, näiteks, kui Klient on nõustunud kolmanda osapoole küpsistega, kui kaitseme/tõendame nõudeid.
    2.5    Isikuandmete kategooriad. Apotheka kogub ja töötleb  Apotheka Kliendiprogrammiga liitunud Kliendi järgnevaid isikuandmeid:
    2.5.1    Üldteave – täisnimi, isikukood, sünniaeg, sugu, keele-eelistus, teatud juhul aadress, kontaktid (tel.nr, e-post), nõusolekute teave – kogutud otse Kliendilt;
    2.5.2    Tehniline teave  – autentimise teave, kliendi-ID, kliendistaatus, soodustuste teave (a-raha saldo, soodustuse %), IP-aadress, seadme teave, veebisirvija teave, iseteeninduse kasutamise teave, logid, küpsiste teave (jälgimistehnoloogiad) – kui Kliendi poolt lubatud ja nagu kirjeldatud küpsiste lahenduses;
    2.5.3    Kliendiprogrammi kasutamise teave – üldteave, tehniline teave, ostuajalugu ja teenuste ajalugu (tšeki nr, ostusumma, soodustus, ostude arv, tihedus, aeg, koht, kaubakategooria või nimi), küpsiste teave (jälgimistehnoloogiad) (kui lubatud) ja analüütika teave, maksete ja raamatupidamislik teave (kui kohane; nt a-raha kontrolliks);
    Juhime tähelepanu, et Kliendiprogrammi liiguvad ainult selliste ostude teave, mis on registreeritud kliendikaardiga. Registreeritud ostude puhul ei liigu retseptiravimi ja ravimi puhul kaasa toote nimetus – ainult märkus „retseptiravim“/“ravim“.
    2.5.4    Suhtlusandmed - Apotheka, Töötlejate ja Kliendi vaheline suhtlus Kliendiprogrammiga seotud küsimustes e-posti või kirja teel, sh nt tagasiside, rahulolu ja klienditoe küsimused.

    3.    KLIENDIANDMETE TÖÖTLEMISE EESMÄRGID JA ALUSED

    Apotheka Kliendiprogrammi Kliendiandmeid töödeldakse järgmistel alustel ja juhtudel:

    3.1    Nõusolek. Apotheka Kliendiprogrammiga seotult töödeldakse isikuandmeid nõusoleku alusel täpselt nõusolekus toodud tingimustel ja raamides. Andmesubjektil on õigus nõusolek iga hetk tagasi võtta (näiteks läbi loobumise käskluse uudiskirjades või kirjutades andmekaitse@allium.upi.ee). Nõusoleku tagasi võtmine ei mõjuta enne nõusoleku tagasivõtmist aset leidnud töötluse õiguspärasust.
    3.2    Leping. Apotheka Kliendiprogrammiga seotult töödeldakse isikuandmeid lepingu alusel põhiliselt selleks, et andmesubjektiga sõlmitud lepingut täita, aga ka selleks et lepingusse astuda.
    3.3    Seadusest tulenev kohustus. Töötlejad võivad isikuandmeid töödelda seadusest tuleneva kohustuste täitmiseks, näiteks raamatupidamise seadusest tulenev raamatupidamisdokumentide säilitamise kohustus.
    3.4    Õigustatud huvi. Õigustatud huvi puhul on hinnatud Töötleja(te) huvid ja andmesubjekti huvid. Töötlus õigustatud huvi alusel on kasutusel ainult positiivse õigustatud huvi hinnangu puhul. Andmesubjektil on õigus tutvuda õigustatud huvi hinnanguga, mis käsitleb tema isikuandmete töötlust, kirjutades andmekaitse@allium.upi.ee.  

    Kliendiprogrammi võimaldamisel töödeldakse Kliendiandmeid järgmiselt:

    Eesmärk

    Alus

    Isikuandmed (vt isikuandmete kategooriad avatud eelmises peatükis)

    Kliendiprogrammi võimaldamine - liitumine

    Leping (IKÜM art 6 (1) b)

    Üldteave, + tehniline teave, kui veebis liitumine

    Kliendiprogrammi võimaldamine -  Kliendiandmeid töödeldakse Kliendiga lepingu täitmiseks: Kliendi poolt  liitumise järel Kliendiprogrammiga seotud hüvede pakkumiseks, teostatud ostude ja teenuste andmete säilitamine iseteeninduskeskkonnas Apotheka veebis a-raha huvide pakkumisel

    Leping (IKÜM art 6 (1) b)

    Üldteave, tehniline teave, kliendiprogrammi kasutamise teave, suhtlusandmed

    Kliendiprogrammi võimaldamine -  andmevahetus Töötlejate vahel

    Leping (IKÜM art 6 (1) b)

    Üldteave, tehniline teave, kliendiprogrammi kasutamise teave, suhtlusandmed

    Klienditoe pakkumine

    Leping (IKÜM art 6 (1) b), kui lepinguga seotud toe tegevused; muud ühenduse võtmised - teoga nõusolek (IKÜM art 6 (1) a) (kui isik võtab ise ühendust)

    Üldteave, tehniline teave, kliendiprogrammi kasutamise teave, suhtlusandmed

    Kliendiprogrammiga seotud hüvede pakkumiseks teostatud ostude ja teenuste andmete säilitamine iseteeninduskeskkonnas Apotheka veebis kliendile informatsiooni andmise eesmärgil

    Leping (IKÜM art 6 (1) (f)

    Üldteave, kliendiprogrammi kasutamise teave

    Parema teenuse pakkumine ja turundus - Klientide profileerimine* ja analüütika  (*ei oma õiguslikku tagajärge ega märkimisväärset mõju IKÜM art 22 mõttes)

    Kasutatakse ka anonüümimist

    Õigustatud huvi (IKÜM art 6(1)(f)

    Üldteave, tehniline teave, kliendiprogrammi kasutamise teave, suhtlusandmed

    Parema teenuse pakkumine ja turundus - turundustegevused (kampaaniad ja loosid, veebi- ja sotsiaalmeedia turundus ja veebiturunduse optimeerimise tegevused, SEO  tegevused) - osutada Kliendile lisateenuseid, viia läbi turuanalüüse ja teha statistikat. Selleks võib Apotheka pakkuda Kliendile oma koostööpartnerite teenuseid, sealhulgas teha pakkumisi, mis põhinevad Kliendi nõusolekul või Apotheka soovil pakkuda Kliendile parimat teenust

    Kasutatakse ka anonüümimist

    Õigustatud huvi (IKÜM art 6 (1)(f)

    Üldteave, tehniline teave, kliendiprogrammi kasutamise teave, suhtlusandmed

    Kliendiprogrammi parimaks pakkumiseks ja arendamiseks toimuv töötlus - statistika, toote/teenuse ja IT arendus täiustada ja arendada uusi teenuseid või testida tehnilisi, sh kampaanialahendusi

    Kasutatakse ka anonüümimist

    Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f

    Üldteave, tehniline teave, kliendiprogrammi kasutamise teave, suhtlusandmed

    Kliendiprogrammi võimaldamine - IT teenused kliendiprogrammi pakkumiseks, sh serveriruumid, veebiarendus

    Leping (IKÜM art 6 (1) b) ja lepingust välja jäävas osas (kui on) õigustatud huvi (IKÜM art 6 (1) f)

    Üldteave, tehniline teave, kliendiprogrammi kasutamise teave, suhtlusandmed

    Uudis- ja turunduskirjade saatmine

    Nõusolek (IKÜM art 6 (1) a)

    Nimi, e-post, nõusolekute teave, profileerimise teave (kui kohane)

    Seadusest tulenevate kohustustega seotud vajalik töötlemine

    Seadus (IKÜM art 6 (1) c)

    Võidakse töödelda kõiki Kliendiandmeid

    Andmevahetus kontsernis järgnevatel eesmärkidel: haldus, juhtimine, järelevalve, auditeerimine, raamatupidamine

    Kasutatakse ka anonüümimist

    Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f; seadus (IKÜM art 6 (1) c)

    Üldjuhul mitteisikustatud, kuid olenevalt eesmärgist võidakse töödelda ka isikuandmeid nt raamatupidamislikus teabes

    Tõendada ja kaitsta nõudeid, mis põhinevad lepingu või muu juriidilise kohustuse täitmisel või Töötleja õigustatud huvil nt juriidiliste nõuete, pöördumiste jmt koostamiseks ja vastamiseks

    Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f

    Võidakse töödelda kõiki Kliendiandmeid

    Pettuste avastamine ja ennetamine

    Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f või seadus IKÜM art 6 (1) c)

    Võidakse töödelda kõiki Kliendiandmeid

    Küberturvalisuse ja tehnilise standardi tagamine – tegevused veebi ja tehniliste lahenduste turvalisuse tagamiseks, sh varukoopiate tegemiseks ja säilitamiseks ning tehniliste probleemide ennetamiseks/kõrvaldamiseks

    Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f

    Võidakse töödelda kõiki Kliendiandmeid

    Töötlemine äritehingute raames – ühingu, käitise või osade ühinemine, omandamine, ost, müük – tehingu tegemise ja nõustamise raames andmete töötlus

    Kasutatakse ka anonüümimist

    Õigustatud huvi  IKÜM art 6 (1) f

    Üldjuhul mitteisikustatud, kuid võidakse töödelda ka raamatupidamise teavet ja olenevalt tehingust võib olla vajalik kõikide isikuandmete töötlemine

    3.6    Uus eesmärk. Tulenevalt IKÜM art 14 lõikest 4 hindab Apotheka, kui isikuandmeid töödeldakse muul eesmärgil kui see, milleks neid esialgu koguti, või kui see ei põhine andmesubjekti nõusolekul,  hoolikalt sellise uue töötlemise lubatavust. Selleks, et teha kindlaks, kas uuel eesmärgil töötlemine on kooskõlas isikuandmete kogumise algse eesmärgiga, võetakse muu hulgas arvesse:
    (a)    mis tahes seost isikuandmete kogumise eesmärkide ja kavandatud edasise töötlemise eesmärkide vahel;
    (b)    isikuandmete kogumise konteksti, eelkõige seoses andmesubjekti ja Töötleja(te) vaheliste suhetega;
    (c)    isikuandmete laadi, eelkõige seda, kas töödeldakse isikuandmete eriliike või isikuandmeid, mis on seotud süüdimõistvate kohtuotsuste ja kuritegudega;
    (d)    kavandatava edasise töötlemise võimalikke tagajärgi andmesubjektide jaoks;
    (e)    asjakohaste kaitsemeetmete olemasolu, mis võivad hõlmata krüpteerimist või pseudonüümimist.

    4.    ERITÖÖTLUS: PERSONAALSETE PAKKUMISTE TEGEMINE, KLIENDI PROFIILIANALÜÜS, KAMPAANIAD JA LOOSID

    4.1    Apotheka  saadab Kliendile viimase nõusolekul personaalseid pakkumusi ja uudiskirju. Pakkumusi võib saata Kliendi kontaktandmetel, mis on kogutud kliendikaardi vormistamisel või muul viisil Kliendi käest (nt iseteeninduses). Otseturundus võib põhineda profiilianalüüsil, mis ei oma õiguslikku tagajärge ega olulist mõju.  
    4.2    Profiilianalüüs on Kliendi isikuandmete töötlemistoiming, mille raames analüüsitakse üldteavet, tehnilist teavet, kliendiprogrammi kasutamise teavet ja suhtlusandmed. Vastavat analüüsi on Apothekal õigus teha õigustatud huvi olemasolul. Profiilianalüüsil ei ole Kliendile õiguslikke tagajärgi ega märkimisväärset mõju. Analüüsi eesmärk on pakkuda Kliendile paremat teenust, sh Kliendile huvipakkuvaid tooteid, võttes arvesse Kliendi eelistusi.  
    4.3    Apotheka Kliendiprogrammi raames osaleb ostu kliendikaardiga registreerinud Klient kampaaniates ja loosides, kui on täidetud kampaania tingimused. Vastavas töötlustoimingus töödeldaks isikuandmeid ainult vajalikus määras, st vastavalt kampaania tingimuste täitmise kontrolliks – üldjuhul ostu(de) aeg, summa, tootegrupp, ostutšeki nr, Apotheka Kliendiprogrammi kliendiks olemise fakt. Kliendil on õigus keelata enda loosidesse lisamine, kirjutades andmekaitse@allium.upi.ee. Isikul on võimalik auhinnast loobuda. Võitjate väljakuulutamine ei ole avalikkusele isikustatud vormis. Vastav töötlus toimub õigustatud huvi või võitja nõusoleku alusel. 
    4.4    Apotheka võib koguda Kliendi kohta statistilisi andmeid kliendikaardiga registreeritud ostude kui ka muude Kliendi kohta seaduslikult kogutud andmete (nt eelistatud ostukoht, sugu, vanus, jmt) analüüsimise teel.

    5.    ISIKUD, KELLEL ON ÕIGUS KLIENDIANDMEID TÖÖDELDA JA ANDMETE EDASTUS

    5.1    Volitatud töötlus. Lisaks Apotheka Kliendiprogrammi pakkuvatele teistele Töötlejatele (vt punkt 1.8.6) on Apotheka õigustatud kasutama Kliendiandmete töötlemisel muid volitatud töötlejaid, kelleks on muuhulgas  ettevõtjad, kes pakuvad:
    5.1.1    IT-tugiteenuseid (serveriruum, arendus ja tugi teenused - võidakse töödelda kõiki Kliendiandmeid);
    5.1.2    turundusteenused (analüütika, kirjade saatmise teenusepakkujad, SEO – üldjuhul kontaktid, kliendistaatuse fakt; profileerimise ja analüütika puhul võidakse töödelda kõiki andmeid);
    5.1.3    kliendihaldus (andmed minimaalselt vajalikus mahus). 
    Kliendiandmete edastamisel volitatud töötlejale tagab vastutav töötleja, et volitatud töötlejad töötlevad Kliendiandmeid vastutava töötleja juhiste kohaselt, täidavad konfidentsiaalsusnõudeid ja rakendavad kohaseid turvameetmeid.
    5.2    Volitatud töötlejad, kes osutavad Apothekale teenuseid nagu näiteks IT-teenus, turundusteenus, kliendikirjade väljasaatmise platvormi teenus, jmt, on ligipääs Kliendiandmetele niivõrd kui see on teenuse osutamiseks möödapääsmatult vajalik. Oma klientide andmetele on piiratud juurdepääs ka Kliendiprogrammiga liitunud Apotheka brändi all tegutsevatel apteekidel, Apteegi Beauty OÜ-l (Apotheka Beauty) ja Pet City OÜ-l (Pet City lemmikloomapoed). Kliendiprogrammi hüvesid pakkuv Töötleja ei näe temaga mitteseotud andmeid Kliendi kohta – näiteks ei näe Pet City pood Kliendi ostuajalugu apteekidest.
    Juhime tähelepanu, et Apotheka Kliendiprogrammi Töötlejad - Apotheka kaubamärgi all tegutsevad apteegid, Pet City OÜ ja Apteegi Beauty OÜ on Kliendiprogrammis isikuandmete töötlemisel volitatud töötlejad. Kliendiprogrammi osas volitatud töötlejaks olemine ei mõjuta Apotheka apteekide, Apteegi Beauty OÜ ja Pet City OÜ vastutava töötleja rolli enda teenuste pakkumisel oma klientidele. Kliendiprogrammi vastutav töötleja on Allium UPI OÜ (Tingimustes defineeritud kui Apotheka).
    5.3    Teised töötlejad. Kliendiandmeid võidakse edastada ka:
    5.3.1    andmete saamiseks õigustatud ametiasutustele, näiteks uurimisasutused, õiguskaitseorganid, järelevalveasutused. Apotheka kaalub päringu sisu ja õiguspärasust ning edastab minimaalselt vajalikud andmed.
    5.3.2    õigus- ja finantskonsultantidele ja muudele konsultantidele ja kontserni sees teenuste osutamisel kontserni ettevõtetele. Olenevalt vajadusest võidakse töödelda kõiki isikuandmeid.
    5.3.3    (potentsiaalse) tehingu osapooltele ja tehingu nõustajatele - kui Apotheka või Apotheka kontserni ettevõte või selle osa (käitis) on seotud ühinemise, omandamise või varade müümise või ostmisega, võidakse isikuandmeid edastada ja saada vastava tehingu läbiviimiseks ja nõustamiseks vajalikus mahus. Sellisel juhul on töötluse õiguslik alus õigustatud huvi.
    Kui soovid lisainfot kasutusel olevate koostööpartnerite ja volitatud töötlejate osas, kirjuta e-postile andmekaitse@allium.upi.ee.
    5.4    Töötluse asukoht.  Kliendiandmeid ei edastata Euroopa Majanduspiirkonnast („EMP“) välja. Kui tekib olukord, kus isikuandmeid on vaja EMP-ist välja saata, jälgitakse seda tehes IKÜM-ist tulenevaid nõudeid (st ainult riikidesse/asutustesse, kus on tagatud piisav kaitse isikuandmetele või kasutades EL standard klausleid või muid IKÜM-is lubatud viise).

    6.    ANDMETE SÄILITAMISE TÄHTAEG

    6.1    Apotheka lähtub Kliendiandmete töötlemisel nende töötlemise eesmärgist ning ei töötle Kliendiandmeid kauem kui vajalik. Säilitamise perioodid võivad põhineda lepingul (s.o Kliendiprogrammi tingimused) Kliendiga, Apotheka õigustatud huvil või kohalduval õigusel. Kliendilt kogutud andmed (üldteave) anonümiseeritakse 2 aasta möödumisel, kui Klient ei ole 2 aasta jooksul kordagi kliendikaarti kasutanud või on lõpetanud Kliendiprogrammi liikme staatuse. Ostuajalugu ja teenuste ajalugu säilitakse kuni 10 aastat. Raamatupidamise andmeid säilitatakse 7 aastat. Nõusoleku alusel kogutud isikuandmed kustutatakse, kas 2 aasta jooksul kliendikaardi viimasest kasutamisest või kui Klient kustutamist soovib. Apotheka andmebaasi logisid hoitakse 10 aastat.

    7.    ISIKUANDMETE TURVALISUS JA INTSIDENDID

    7.1    Turvalisus. Apotheka kasutab erinevaid korralduslikke ja tehnilisi turvameetmeid, et tagada isikuandmete konfidentsiaalsus ja turvalisus. Muuhulgas on kasutusel ligipääsude haldussüsteemid, pahavaratõrje (kus kohane), süsteemide seire ja testimine. Lisaks koolitatakse töötajaid seoses infoturbe ja isikuandmete kaitse küsimustega ning kasutatakse selliseid koostööpartnereid, kes järgivad valdkonna turustandardile vastavaid turvanõudeid.
    7.2    Intsidendid.  Apothekal on olemas intsidendist teavitamise protseduur. Isikuandmetega seotud intsidendi korral teeb Apotheka endast parima, et leevendada juhtunu tagajärgi ja vähendada sarnaseid riske tulevikus. Apotheka lähtub intsidendist teavitamisel IKÜM-i nõutest. 

    8.    ERAISIKUST KLIENDI ÕIGUSED

    Eraisikust Kliendil on Apotheka poolt tema isikuandmete töötlemisega seoses järgnevad õigused:
    8.1    Esitada taotlus oma ebaõigete isikuandmete parandamiseks, kui need on ebapiisavad, väärad või puudulikud.
    8.2    Võtta tagasi oma nõusolek isikuandmete töötlemiseks, kui andmeid töödeldakse nõusoleku alusel (nt nõusolek otseturunduspakkumuste saamiseks millest saab loobuda e-kirjas oleva loobumislingi kaudu; samuti saab Klient oma nõusolekuid näha ja muuta iseteeninduses ning nõusolekut saab tagasi võtta kirjutades andmekaitse@allium.upi.ee). Nõusoleku tagasivõtmine ei mõjuta eelneva töötluse õiguspärasust.
    8.3    Piirata oma isikuandmete töötlemist vastavalt kehtivale õigusele, muuhulgas ajal, kui Klient on esitanud taotluse oma isikuandmete parandamiseks või kustutamiseks ning Apotheka analüüsib, kas nõuet on võimalik täita.
    8.4    Taotleda oma andmete kustutamist, nt kui andmeid töödeldakse nõusoleku alusel ning Klient võtab nõusoleku tagasi. Andmete kustutamist ei saa nõuda, kui isikuandmed, mille kustutamist taotletakse töödeldakse ka teistel alustel, nt lepingu või juriidilise kohustuse täitmiseks.
    8.5    Saada oma isikuandmed, mida ta on ise esitanud ning mida töödeldakse nõusoleku alusel või lepingu täitmiseks, kirjalikult või elektroonselt, või kui see on tehniliselt võimalik, edastada oma andmed teisele teenusepakkujale (õigus andmete ülekandmisele).
    8.6    Saada infot, kas Apotheka töötleb tema isikuandmeid ning saada sellistest  andmetest ülevaade, sh koopia.
    8.7    Esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemise suhtes, kui andmete töötlemine põhineb Apotheka õigustatud huvil, nt profiilianalüüsil eesmärgiga pakkuda Kliendile tema profiilile vastavaid tooteid.
    8.8    Tutvuda enda isikuandmete töötlemist hindava õigustatud huvi hinnanguga. Selleks kirjuta e-postile: andmekaitse@allium.upi.ee
    8.9    Apotheka Kliendiprogrammi raames ei kasutata sellist profileerimist ega automaatotsuseid, mis vastaks IKÜM artiklile 22. Kui Apotheka hakkab kasutama IKÜM art 22 mõttes automaatotsust või profileerimist, millel on õiguslik tagajärg või märkimisväärne mõju, siis annab Apotheka sellest teada ja võimaldab andmesubjektile seotud õigused – mis juhul on andmesubjektil oma konkreetsest olukorrast lähtudes õigus esitada igal ajal vastuväide teda puudutavate isikuandmete töötlemisele automatiseeritud otsuste ja profiilianalüüsi alusel ning nõuda inimsekkumist. Andmesubjekt võib nõuda ka selgitust automatiseeritud otsuse tegemise loogika kohta.
    8.10    Kõik Kliendi poolt käesolevas punktis 8 nimetatud taotlused tuleb esitada punktis 1.4 toodud kontaktidel digitaalselt allkirjastatud või omakäeliselt allkirjastatud vormis. Palume päringud ja taotlused allkirjastada, et tagada andmekaitse õiguste võimaldamine õigele isikule. Apotheka vastab taotlustele hiljemalt IKÜM-is antud tähtaja jooksul, s.o üldjuhul 30 päeva jooksul pöördumise saamisest. Keerukamate taotluste puhul on lubatud vastamise tähtaega pikendada.
    8.11    Esitada kaebus isikuandmete töötlemise kohta Andmekaitse Inspektsioonile (www.aki.ee), kui ta leiab, et tema isikuandmeid on töödeldud õigustamatult või vastuolus kehtivate õigusnormidega. Kui olete teise EMP riigi andmesubjekt on teil õigus oma kaebus esitada ka oma elu-/asukoha riigi andmekaitse järelevalve asutuse kaudu. Teiste EMP andmekaitse järelevalve asutuste kontaktid on leitavad siin

    Ver. 5. kehtib alates 03. juuni 2024. a

  • Kliendiandmete töötlemise põhimõtted Apotheka kliendiprogrammi raames

    Käesolevad põhimõtted on välja töötanud Allium UPI OÜ, kes on Apotheka kliendiprogrammi vastutav töötleja. Tingimused on välja töötatud vastavalt isikuandmete kaitse reeglitele ning reguleerivad Apotheka kliendiprogrammi raames klientide isikuandmete töötlemise tingimusi (edaspidi Tingimused).

    Apotheka töötleb Kliendi isikuandmeid, kui klient on liitunud Apotheka kliendiprogrammiga. Liitumine on võimalik Apotheka kaubamärki kandvates apteekides, Apotheka veebilehel iseteeninduskeskkonnas, samuti Pet City ja Apotheka Beauty poodides.

    1. Üldsätted ja mõisted

    Käesolevad Tingimused on Klientidele kättesaadavad veebilehel www.apotheka.ee

    Apothekal on õigus Tingimusi igal ajal ühepoolselt muuta, teavitades Klienti muudatustest Apotheka veebilehel või muul viisil (nt kliendilehe kaudu). Muudatused jõustuvad nende avaldamisest Apotheka veebilehel, kui muudatustes ei ole sätestatud teist tähtaega.

    Mõisted

    Apotheka – Allium UPI OÜ, kes on Apotheka kliendiprogrammi haldaja ja vastutav töötleja

    Isikuandmed – füüsilisest isikust Kliendiga seostatav igasugune info.

    Kliendiandmed – igasugune teave, mis on Apothekale teatavaks saanud seoses Kliendi poolt Apotheka kliendikaardi kasutamisega või kliendiks registreerimisega.

    Klient – füüsiline isik, kes kasutab oste tehes või teenuseid tarbides Apotheka kliendikaarti, sh ID-kaarti Apotheka apteekides ja Apotheka lojaalsusprogrammiga liitunud koostööpartnerite juures.

    Kliendiandmete/Isikuandmete Töötlemine – igasugune Kliendiandmetega tehtav toiming, sh andmete kasutamine, kogumine, salvestamine, muutmine, lugemine, edastamine, ligipääsu andmine, kustutamine, hävitamine jmt. tegevused.

    Apotheka kliendikaardiga seonduvate, sh Apotheka apteegis ja koostööpartnerite poodides tehtud ostude ja teenustega seotud andmete töötlemisel on vastutavaks töötlejaks Apotheka lojaalsuprogrammi haldaja, Allium UPI OÜ.

    1. Andmetöötluse üldpõhimõtted ja töödeldavad andmeliigid

    2.1. Apotheka on õigustatud kasutama Kliendiandmete töötlemisel volitatud töötlejaid, kelleks on muuhulgas  ettevõtjad, kes pakuvad IT-tugiteenuseid ning turundusteenust kliendiprogrammi raames. Kliendiandmete edastamisel volitatud töötlejale tagab Vastutav töötleja, et volitatud töötlejad töötlevad Kliendiandmeid vastutava töötleja juhiste kohaselt, täidavad konfidentsiaalsusnõudeid ja rakendavad kohaseid turvameetmeid.

    2.2. Kliendiandmete töötlemisel lähtub Apotheka kehtivatest õigusaktidest ning võtab vajalikud tehnilised ja korralduslikud meetmed, et tagada Kliendiandmete turvalisus, välistada ebaseaduslik töötlemine, kõrvaliste isikute juurdepääs ning avalikuks saamine.

    2.3. Kliendiandmeid töödeldakse ainult Euroopa Liidu piires.

    2.4. Apotheka kogub ja töötleb ainult Apotheka kliendikaardi programmiga liitunud Kliendi järgnevaid isikuandmeid:

    2.4.1.      Kliendi kauba- ja teenuste ostuandmed, mis on tehtud kliendiprogrammiga liitunud apteekides ja Apotheka koostööpartnerite juures;

    2.4.2.      Kliendi registreerumisel püsikliendiks kogutud kontaktandmed, sh valikuliselt kogutavad andmed: ees- ja perekonnanimi, aadress, telefon, isikukood (sünniaeg) e-posti aadress, keele-eelistus;

    2.4.3.      Suhtlusandmed: Apotheka ja Kliendi vaheline suhtlus kliendiprogrammiga seotud küsimustes e-posti või kirja teel.

    1. Kliendiandmete töötlemise eesmärgid

    Apotheka töötleb Kliendiandmeid selleks, et:

    3.1. hallata kliendisuhteid ning pakkuda kliendile ülevaadet Apotheka kliendiprogrammi raames kasutatud teenustest, saadud hüvedest ja tehtud ostudest.

    Apotheka töötleb Kliendiandmeid Kliendiga lepingu täitmiseks: Kliendi poolt programmiga liitumise järel programmiga seotud hüvede pakkumiseks, sh  teostatud ostude ja teenuste andmete säilitamine iseteeninduskeskkonnas Apotheka veebis;

    Kliendi nõusolekul kliendipakkumiste jt. turundusliku iseloomuga materjalide saatmiseks ning Kliendi soovil Kliendiandmete ajakohastamiseks.

    3.2. Apotheka, õigustatud huvi alusel, näiteks profileerimine ostuandmete alusel ja sihitud pakkumiste tegemine.

    3.3. Osutada Kliendile lisateenuseid, viia läbi turuanalüüse ja teha statistikat. Selleks võib Apotheka pakkuda Kliendile oma koostööpartnerite teenuseid, sealhulgas teha pakkumisi, mis põhinevad Kliendi nõusolekul või Apotheka soovil pakkuda Kliendile parimat teenust. Apotheka võib viia läbi Kliendiuuringuid, teha turuanalüüse ja koostada statistikat, korraldada kampaaniaid, mis põhinevad Apotheka õigustatud huvil; täiustada ja arendada uusi teenuseid või testida tehnilisi, sh kampaanialahendusi.

    3.5. Tõendada ja kaitsta nõudeid, mis põhinevad lepingu või muu juriidilise kohustuse täitmisel või Apotheka õigustatud huvil nt juriidiliste nõuete, pöördumiste jmt koostamiseks ja vastamiseks.

    1. Personaalsete pakkumiste tegemine ning Kliendi profiilianalüüs

    4.1. Profiilianalüüs on Kliendi isikuandmete töötlemistoiming, mille raames analüüsistakse isiku huvisid, ostu tegemise kohta/piirkonda, isiklikke eelistusi kaupade osas jmt. Profiilianalüüsi kasutatakse Kliendile turunduslike pakkumuste saatmiseks, kui klient on turundussõnumitega nõustunud. Vastavat analüüsi on Apothekal õigus teha õigustatud huvi olemasolul või Kliendi nõusolekul. Profiilianalüüsil ei ole Kliendile õiguslikke tagajärgi, vaid analüüsi eesmärk on pakkuda Kliendile paremat teenust, sh Kliendile huvipakkuvaid tooteid, võttes arvesse Kliendi eelistusi.

    4.2. Apotheka  saadab Kliendile viimase nõusolekul personaalseid pakkumusi ja uudiskirju. Otseturundus võib põhineda kliendi poolt kasutatavate teenuste või ostetud toodete analüüsil. Pakkumusi võib saata Kliendi kontaktandmetel, mis on kogutud kliendikaardi vormistamisel/hilisemal muutmisel kliendi soovil, samuti võib kliendiandmeid saada ja kasutada seoses Kliendi poolt kliendikaardiga registreerumisel kaupade ostmise või teenuste osutamisega või muul seaduslikul viisil.

    4.3. Apotheka võib koguda Kliendi kohta statistilisi andmeid kliendikaardiga registreeritud ostude kui ka muude kliendi kohta seaduslikult kogutud andmete (nt eelistatud ostukoht, sugu, vanus, jmt) analüüsimise teel.

    1. Isikud, kellel on õigus Kliendiandmeid töödelda

    5.1. Kliendiandmeid võidakse edastada andmete saamiseks õigustatud ametiasutustele, näiteks õiguskaitseorganid, järelevalveasutused.

    5.2. Juriidilised isikud, kes osutavad Apothekale teenuseid nagu näiteks IT-teenus, turundusteenus, kliendikirjade väljasaatmise platvormi teenus, jmt. Teenuse osutajal on ligipääs andmetele niivõrd kui see on teenuse osutamiseks möödapääsmatult vajalik. Kliendiandmetele on piiratud juurdepääs ka kliendiprogrammiga liitunud Apotheka brändi all tegutsevatel apteekidel, Apteegi Beauty OÜ-l (Apotheka Beauty) ja Pet City OÜ-l (Pet City lemmikloomapoed).

    5.3. Õigus- ja finantskonsultandid või teised Apotheka poolt volitatud isikud, kellel on kliendiandmetele juurdepääs vajalik kliendikaebusega seoses või Vastutava töötleja poolt nimetatud muul põhjusel.

    1. Andmete säilitamise tähtaeg

    6.1. Kliendiandmeid ei töödelda kauem kui vajalik. Säilitamise perioodid võivad põhineda lepingul (kliendiprogrammi tingimused) Kliendiga, Apotheka õigustatud huvil või kohalduval õigusel.

     

    1. Eraisikust Kliendi õigused

    Eraisikust Kliendil on Apotheka poolt Isikuandmete töötlemisega seoses järgnevad õigused:

    7.1. Esitada taotlus oma ebaõigete isikuandmete parandamiseks, kui need on ebapiisavad, väärad või puudulikud;

    7.2. Võtta tagasi oma nõusolek Isikuandmete töötlemiseks, kui andmeid töödeldakse nõusoleku alusel (nt nõusolek otseturunduspakkumuste saamiseks);

    7.3. Piirata oma Isikuandmete töötlemist vastavalt kehtivale õigusele, muuhulgas ajal, kui Klient on esitanud taotluse oma Isikuandmete parandamiseks või kustutamiseks ning Apotheka analüüsib, kas nõuet on võimalik täita.

    7.4. Taotleda oma andmete kustutamist, nt kui andmeid töödeldakse nõusoleku alusel ning Klient võtab nõusoleku tagasi. Andmete kustutamist ei saa nõuda, kui Isikuandmed, mille kustutamist taotletakse töödeldakse ka teistel alustel, nt lepingu või juriidilise kohustuse täitmiseks.

    7.5. Saada oma Isikuandmed, mida ta on ise esitanud ning mida töödeldakse nõusoleku alusel või lepingu täitmiseks, kirjalikult või elektroonselt, või kui see on tehniliselt võimalik, edastada oma andmed teisele teenusepakkujale (õigus andmete ülekandmisele).

    7.6. Saada infot, kas Apotheka töötleb tema isikuandmeid ning saada sellistest  andmetest ülevaade.

    7.7. Esitada vastuväiteid oma Isikuandmete töötlemise suhtes, kui andmete töötlemine põhineb Apotheka õigustatud huvil, nt profiilianalüüsil eesmärgiga pakkuda Kliendile tema profiilile vastavaid tooteid.

    7.8. Kõik Kliendi poolt käesolevas punktis 7 nimetatud taotlused tuleb esitada punktis 8 toodud kontaktidel digitaalselt allkirjastatud või omakäeliselt allkirjastatud vormis.

    7.8. Esitada kaebus Isikuandmete töötlemise kohta Andmekaitse Inspektsioonile (www.aki.ee), kui ta leiab, et tema isikuandmeid on töödeldud õigustamatult või vastuolus kehtivate õigusnormidega.

    1. Kontaktandmed

    8.1. Kliendil on õigus pöörduda Apotheka poole tema Isikuandmete töötlemisega seonduvate küsimustega veebilehel www.apotheka.ee  toodud kontaktidel.

    8.2. Eraisikust kliendid võivad pöörduda andmekaitsega seotud küsimustes e-posti aadressile: andmekaitse@apotheka.ee  

     

    Ver. 4. kehtib alates 01.04.2024 kuni 02.06.2024