Pet City OÜ privaatsusteade

 

Teie privaatsus on meile oluline. Käesolevas privaatsusteates selgitame, kuidas Pet City OÜ ja selle tütarettevõtjad (edaspidi "meie") koguvad teie isikuandmeid, kuidas isikuandmeid töödeldakse ja mis eesmärgil. Pet City OÜ on osa Musti Group Nordic kontsernist, mis pakub Põhjamaades laia valikut lemmikloomateenuseid, sealhulgas kauplustes ja internetis, samuti püsikliendiprogrammide, veebisaitide ja mobiilirakenduste kaudu (edaspidi "tooted" või "teenused"). Käesolevat privaatsusteadet kohaldatakse meie klientide, äripartnerite, kliendiprogrammi liikmete ja meie veebisaite külastavate isikute isikuandmete töötlemise suhtes.

Kui teil on küsimusi meie privaatsustavade kohta või kui soovite kasutada oma õigusi andmesubjektina, võtke meiega ühendust aadressil: privacy@mustigroup.com.

Kontaktandmed:
Pet City OÜ,
Vae tn 16, Laagri alevik,
76401, Harju maakond, 
info@petcity.eu


Pet City OÜ on osa Musti Group Nordic Oy kontsernist, juriidiline aadress: Mäkitorpantie 3, 00620 Helsinki, Soome.

 1.     Millal me teie isikuandmeid kogume?  

 Pakume oma klientidele Baltimaades laia valikut tooteid ja teenuseid. Me kogume isikuandmeid, kui kasutate meie tooteid või teenuseid. Teatud olukordades võime saada isikuandmeid ka kolmandatelt isikutelt. Allpool on loetletud erinevad olukorrad, mille puhul me kogume teie isikuandmeid. 

Kui külastate meie veebisaiti. Kui külastate meie veebisaite, kogume automaatselt teatud teavet, näiteks teie IP-aadressi ja külastusega seotud ajatemplid. Lisaks kasutame küpsiseid ja sarnaseid tehnoloogiaid, et koguda teavet selle kohta, kuidas te meie veebisaite kasutate. Lisateavet meie küpsiste kasutamise kohta leiate meie kodulehelt.

  • Kui loote konto internetis, kogume teavet, näiteks teie e-posti aadressi, telefoninumbri ja loodud parooli. Soovi korral saate salvestada ka oma tarneaadressi, mis teeb kõik tulevased ostud kiiremaks. Samuti saate meie Läti ja Leedu veebipoodidesse sisse logida, kasutades oma Facebooki või Google'i kontot. Kui kasutate Facebooki või Google'i sisselogimist, saadab brauser sisselogimise ajal teie andmed Meta’le või Google'ile. Sisselogimise ajal saate anda nõusoleku, millist teavet jagate meiega nende teenusepakkujate rakenduste kasutamisel.
  • Kui liitute meie lojaalsusklubiga, pakume oma lojaalsetele kliendiprogrammi liikmetele allahindlusi ja eripakkumisi toodetele ja teenustele. Kliendiprogrammi liikmed saavad teenida boonuseid nii veebis kui ka kaupluses tehtavate ostude kaudu. Lisaks korraldame üritusi ja pakume oma partnerite soodustusi ainult meie kliendiprogrammi liikmetele. Kui liitute meie lojaalsusklubiga, kogume isikuandmeid, sealhulgas teie kasutajanime, kontaktandmeid ja mis tahes teavet, mida jagate oma lemmikloomade kohta. Meie kliendiprogrammi liikmesus võib olla individuaalne või jagatud pereliikmete vahel. Loe täpsemalt kliendiprogrammi koht siit.
  • Kui teete oste. Kui ostate meie kaupluses ilma kliendiprogrammi liikmesuseta, kogume teavet ainult teie ostudega seotud tehingu kohta. Kui teete oste meie veebipoes, töötleme teie ostuandmeid, e-posti aadressi ja kontaktandmeid, et saaksime teie tooted kohale toimetada. Registreeritud klientidelt kogume teie ostuajalugu, et teavitada teid tulevikus võimalikest huvipakkuvatest soodustustest ja pakkumistest.
  • Me kogume teie andmeid, kui võtate meiega ühendust, näiteks telefoni, e-posti või meie veebisaidi vestlusvidina abil. Meil on kontaktkeskus, mis tegeleb meie jaoks sissetulevate kõnede, e-kirjade ja päringutega. Lisaks kasutame erinevaid meediaplatvorme, mille kaudu saate meiega ühendust võtta.
  • Pakume laia valikut lemmikloomade heaoluteenuseid ja veterinaarteenuseid. Nende teenuste osutamiseks on meil vaja töödelda ka lemmikloomaomaniku andmeid. See hõlmab teie kontaktandmete töötlemist ja teie ostuajaloo salvestamist, kui te broneerite aja või sooritate ostu. Loe täpsemalt PetCity kliiniku klientide andmete töötlemise põhimõtete kohta siit.
  • Kui kasutate meie veterinaarteenuseid või broneerite aja, saame teavet teie vastuvõtu kohta ja teie kontaktandmed.
  • Korraldame aeg-ajalt üritusi ja võistlusi, milles saate osaleda. Kui soovite osaleda, töötleme teie kontaktandmeid ja võimalikke tootearvustusi. Võistlustel ja loosimistel on teil võimalus võita auhindu.
  • Uudiskirja tellimisel kogume teie e-posti aadressi ja hoiame teid kursis PetCity sündmuste, uute toodete ja pakkumistega.
  • Suhtleme oma tarnijatega peamiselt telefoni ja e-posti teel. Kui kuulute meie tarnijate võrgustikku, salvestame teie esindajate kontaktandmed, et hoida neid kursis.

 
2. Milliseid isikuandmeid me töötleme?  

Teenuste osutamine meie klientidele ja toodete müük internetis eeldab, et me kogume isikuandmeid. Me võime küsida näiteks teie põhilisi kontaktandmeid ja teie nime, et teie tellimusi kätte toimetada, samuti teavet teie lemmiklooma kohta, et pakkuda teile parimat võimalikku teenust. Soovime, et te oleksite teadlik erinevatest isikuandmete liikidest ja kategooriatest, mida me teiega suhtlemisel kogume. 

Teie poolt esitatud teave

Enamiku isikuandmetest saame otse teilt, näiteks kui te tellite meie uudiskirja, loote konto või liitute meie kliendiprogrammiga. 

  • Kommunikatsioon ja sõnumid. Sõnumid, kontaktid klienditeenindusega, tagasiside ja vestlused meie klienditeenindusega.
  • Teie loodud sisu. Teie loodud või meile saadetud sisu, näiteks tooteülevaated ja küsitluste vastused.
  • Teave lemmikloomade kohta. Andmed teie lemmikloomade kohta, sealhulgas nimed, sugu, liigid ja sünnikuupäevad.
  • Maksmise üksikasjad. Maksetega seotud teave, sealhulgas makseviisid, summad, ajatemplid ja kviitungid.
  • Kontaktandmed. Teie kontaktandmed, nagu nimi, aadress, telefoninumber ja e-posti aadress.
  • Nõusolekud. Uudiskirjade tellimine, turunduseelistused ja küpsiste seaded.
  • Ostuteave. Kviitungid, ostukuupäevad, ostetud tooted ja kulutatud summad.
  • Lemmikloomade heaolu ja veterinaarteenuste määramine. Broneeringute üksikasjad, kontaktandmed ja nõusolekud.
  • Üritusel osalemine. Osalemine üritustel, teave toitumise või allergiate kohta ja kontaktandmed.
  • Esindajate kontaktandmed. Telefoninumbrid ja e-posti aadressid.
  • Valvekaamera salvestused. Valvekaamerate poolt salvestatud video- ja pildimaterjal.
  • Meie toodete ja teenuste kasutamisel kogutud teave. Andmed selle kohta, kuidas te meie teenuseid kasutate, näiteks milliseid tooteid või reklaame olete vaadanud.
  • Teie tegevus meie veebisaitidel. Sirvimisandmed, näiteks külastatud leheküljed, vaadatud tooted ja lingid, mida te meie veebisaitidel avate.
  • Klientide profiilid. Teie ostuandmete põhjal loome kliendiprofiilid, näiteks "koeraomanik" või "kassiomanik". Kui olete meie kliendiprogrammi liige, lisame teie kliendiprofiili saavutatud boonustaseme ja teabe boonuste kasutamise kohta.

Kolmandatelt isikutelt saadud teave

  • Kontaktandmed. Saame teie kontaktandmed, nagu nimi, aadress, telefoninumber ja e-posti aadress, kolmandatelt osapooltelt.

 
3. Isikuandmete töötlemise eesmärgid ja õiguslik alus

Kasutame isikuandmeid erinevatel eesmärkidel, kui pakume oma klientidele teenuseid ja müüme tooteid internetis. Kasutame neid näiteks ostude saatmiseks õigele aadressile ja konkreetsemateks toiminguteks, näiteks teie ostuajaloo analüüsimiseks, et teha teile kõige asjakohasemaid pakkumisi. Soovime, et te oleksite teadlik erinevatest eesmärkidest, milleks me teie isikuandmeid kasutame.

 Töötlemise eesmärgid

 Õiguslik alus

 

Küpsiste nõusoleku haldamine 

Küpsiste nõusoleku haldamise vahendi abil tagame, et küpsistega seotud teave esitatakse asjakohaselt ja õigeaegselt, kui kasutaja avab teenuse või külastab veebisaiti.

 

Õigustatud huvi  

Seotud juriidiliste kohustuste täitmise tõendamisega ja õiguskaitse tagamisega.

 

Veebisaitide ja veebiteenuste pakkumine, infoturbe tagamine  

  

Andmed, mis on tehniliselt vajalikud selleks, et me saaksime teile veebilehte kuvada ja teie eelistusi meeles pidada.

 

Nõusolek

  

Küpsiste seadmiseks küsime teie nõusolekut, välja arvatud juhul, kui küpsised on rangelt vajalikud teie poolt taotletud teenuse osutamiseks.   

  

Õigustatud huvi  

  

Meil on õigustatud huvi, mis on seotud meie õigusega tegeleda äritegevusega ja tagada tõhus toimimine, eelkõige meie veebisaidi korrektseks ja turvaliseks toimimiseks vajalike küpsiste seadmine.

 

Veebisaidi analüütika   

  

Analüütika eesmärgil töödeldavad andmed on seotud veebilehe külastatavuse mõistmisega, kasutajate suhtluse analüüsimisega ning teadlike otsuste tegemisega reklaamide optimeerimiseks ja haldamiseks.

 

Me kasutame jälgimiskäske näiteks selleks, et visualiseerida, kuidas meie kliendid suhtlevad meie veebisaidi eri sisuga. Need käsud visualiseerivad kasutajate hiire liikumist ja lehekülje kerimist meie veebisaidil. Kasutame visualiseerimist kasutajakogemuse parandamiseks, näiteks nuppude, teksti ja pealkirjade paigutuse parandamiseks.

 

Nõusolek

  

Vajame teie nõusolekut küpsiste kasutamiseks, välja arvatud juhul, kui küpsised on teie poolt taotletud teenuse jaoks hädavajalikud.   

 

Kolmandate osapoolte rakendused meie veebisaidil

 

Me kasutame oma veebisaidil erinevaid vidinaid. Vidinad on väikesed kooditükid, mis aitavad kasutajatel meie veebisaidiga suhelda, näiteks sotsiaalmeedia jagamise vahendid, kaardid, kontaktvormid ja broneerimissüsteemid. Neid rakendusi kasutades saate jagada meie sisu, leida asukohti, täita vorme ja pääseda tõhusamalt ligi meie teenustele.

 

Nõusolek

 

Rakendused või vidinad vajavad toimimiseks teie nõusolekut.

 

Turunduslikud eesmärgid  

  

Me kasutame oma veebisaidil erinevaid reklaamivahendeid, et suunata reklaami ja luua reklaamikampaaniaid vastavalt sellele, kuidas te meie veebisaidil käitute.

 

Näiteks kui külastate meie veebisaiti ja vaatate konkreetseid tooteid ja lehekülgi, saame kasutada seda teavet reklaami sihitud suunamiseks ja näidata teile sama toote või sarnaste toodete reklaame teistel veebisaitidel, mida te tulevikus külastate. Me kasutame seda teavet selleks, et suunata teile reklaame sotsiaalmeedias.  

  

Andmete kogumine reklaami suunamiseks ja reklaamikampaaniate läbiviimiseks aitab meil oma reklaami paremini suunata ja meie turundustegevuse tõhusust parandada.  

  

Samuti kasutame sarnaseid tururühmi, mis aitavad meil tuvastada meie olemasolevate klientidega sarnaste huvide ja eelistustega isikuid. Analüüsides meie kliendibaasi andmemustreid, saame luua sihitud turunduskampaaniaid, mis on teile tõenäoliselt asjakohasemad ja huvitavamad.  

 

Kasutame isikuandmeid ka turu-uuringute tegemiseks. Need projektid viiakse läbi iseseisvalt või koostöös kolmandate teenusepakkujatega.

 

Me võime korraldada võistlusi ja loosimisi ning nendel juhtudel võtame oma võistluste ja konkursside võitjatega ühendust e-posti teel, paludes võitjate kontaktandmeid auhindade üleandmiseks.

 

Kui tellite meie uudiskirja või muid teateid, kogume teie kontaktandmeid, et hoida teid kursis meie uuenduste, sündmuste, toodete ja pakkumistega.

 

Nõusolek

  

E-posti või tekstisõnumi teel saadetava turunduse puhul vajame teie nõusolekut. Lisaks küsime alati teie nõusolekut, kui osalete turundusuuringutes, üritustel, loosimistel või võistlustel.  

  

Õigustatud huvi  

  

Andmeid, mida me kogume analüütika ja turunduslikel eesmärkidel, kasutame kooskõlas õigustatud huvidega, mis on seotud kliendi või sarnase suhtega ning meie õigusega teostada äritegevust ja juhtida tegevust tõhusalt. Analüütika hõlmab näiteks kasutajate suhtlemist erinevate turunduskanalitega ja reklaamide haldamist.

 

Liikmelisuse ja kliendiprogrammide haldamine  

  

Kliendiprogrammides registreeritud isikute andmeid säilitatakse meie kliendiandmebaasis. Registreerimisel kogume kontaktandmeid ja seome kliendi andmed lemmikloomaandmetega, et pakkuda igale kliendiprogrammi liikmele kohandatud sisu. Lemmiklooma andmed hõlmavad näiteks lemmiklooma sünnikuupäeva ja tõugu. See võimaldab meil saata sünnipäeva üllatusi, tõu spetsiifilisi pakkumisi ja huvitavat sisu. Mõne meie programmi, näiteks tõuklubi puhul on liitumiseks vaja esitada taotlus.  

  

Sõltuvalt kliendiprogrammist pakume erinevaid soodustusi, sealhulgas templikaarte või ostuboonuseid. Me töötleme nii meie veebipoest kui ka füüsilistest kohtadest saadud ostuandmeid, et arvutada õiged boonustasemed, saadaolevad boonused ja hallata reklaamitegevust.

 

Leping  

  

Kui olete meie juures liikmeks registreerunud, tugineme kliendisuhte haldamisel, boonuspunktide arvutamisel, erinevate soodustuste suunamisel õigele isikule, kliendisuhtluse, boonuste uuenduste ja eksklusiivsete pakkumiste saatmisel õigusliku alusena lepingulisele suhtele.

 

Ostetud toodete ja teenuste  tarnimine

  

Toodete ja teenuste ostmisel töötleme teavet näiteks broneeritud ürituse ja teenuse, makseviisi ja kohaletoimetamise kohta.

 

Pakume laia valikut lemmikloomade heaolu teenuseid, mida osutavad erinevad alltöövõtjad. Kõikide kohtumiste haldamiseks kasutame broneerimissüsteemi, mis aitab meie töötajatel ja alltöövõtjatel oma tööd juhtida ja igaks planeeritud kohtumiseks asjakohaselt valmistuda.

 

Leping  

  

Teenuste ja toodete teile tarnimiseks tugineme lepingulisele suhtele.

 

Sündmused

 

Võime küsida teavet teie toitumisalaste eelistuste või allergiate kohta, et saaksime teile pakkuda sobivaid tooteid, kui te osalete meie üritusel.

 

Nõusolek

 

Üritustel osalemine on vabatahtlik ja isikuandmeid töödeldakse teie nõusolekul.

 

Klienditeenindus  

  

Meie klienditeenindusega saab ühendust erinevate kanalite kaudu, näiteks e-posti, chat'i, telefoni või kontaktvormi kaudu.  

 

Meil on kontaktkeskus, mis haldab kõiki kliendikontakte ja püüab lahendada kõik probleemid parimal võimalikul viisil. Meie klienditeenindus kogub ka tagasisidet meie teenuste ja toodete kohta.  

 

Eestis ja Leedus salvestatakse meie klienditeenindusse tehtud telefonikõned, et vältida valesti suhtlemist, ning neid kasutatakse uute töötajate koolitamiseks. Samuti kogume analüütilisi andmeid selle kohta, miks kliendid meie klienditeenindusega ühendust võtavad, ning analüüsime seda teavet, et parandada meie teenuste toimimist ja kvaliteeti.  

 

Meie sotsiaalmeedia meeskond jälgib tegevust ja suhtlemist sotsiaalmeedia platvormidel. Kuid me järgime rangelt reeglit, et me ei käsitle klientide teavet sotsiaalmeedias. Me julgustame teid alati võtma ühendust meie klienditeenindusega telefoni või e-posti teel ning me vastame teie küsimustele sotsiaalmeedias ja chat’is andes ainult üldteavet meie toodete ja teenuste kohta.

 

Õigustatud huvi  

  

Andmeid, mida me kogume päringutest ja erinevate klienditeeninduskontaktide lahendamisest, kasutame kooskõlas õigustatud huvidega, mis on seotud kliendi või sarnase suhtega, ning meie õigusega tegeleda äritegevusega ja juhtida tegevust tõhusalt.

 

Tagasimaksed ja tagasinõudmised  

  

See hõlmab tagasimaksetaotluste hindamist ja kinnitamist, probleemide kiiret lahendamist ja õiglase hüvitise tagamist. Selle protsessi käigus kogutud andmeid kasutatakse sisemises analüüsis, et teha kindlaks valdkonnad, kus on võimalik parandada toote kvaliteeti, teenuse osutamist ja üldist kliendirahulolu.

 

Õigustatud huvi  

  

Andmeid, mida me kogume tagasimaksetaotluste ja tagasinõuete kohta, kasutame kooskõlas õigustatud huvidega, mis on seotud kliendi või sarnaste suhetega, ning meie õigusega tegeleda äritegevusega ja juhtida tegevust tõhusalt.

 

Maksud ja raamatupidamine  

See hõlmab finantsandmete kogumist, analüüsi ja haldamist.

 

Juriidiline kohustus  

  

Andmeid töödeldakse selleks, et täita meie juriidilisi kohustusi seoses maksude ja raamatupidamisega, tagades täpse finantsaruandluse, vastavuse regulatiivsetele nõuetele ja hõlbustades läbipaistvat suhtlust asjaomaste asutustega.

 

Arveldamine

Me töötleme teatavaid isikuandmeid, kui saadame oma klientidele arveid ja saame oma tarnijatelt arveid. Need andmed on peamiselt seotud teie tööandja organisatsiooniga, kuid võivad sisaldada ka teie nime ja kontaktandmeid.

 

Leping

 

Töötlemise õiguslik alus on lepinguline suhe teenuste ja toodete tarnimisel ning olukordades, kus me ise ostame neid.

 

Valvekaamera salvestused  

  

Valvekaamerate salvestuste töötlemise eesmärk on suurendada ja säilitada töötajate, külastajate ja klientide turvalisust ja julgeolekut, kaitsta vara, ennetada ohuolukordi ning aidata rikkumiste korral selgitada ja tõestada asjaolusid. See hõlmab tegevuste jälgimist ja salvestamist selleks ettenähtud aladel, et tuvastada võimalikke turvaohte, ennetada loata juurdepääsu ja hõlbustada juhtumite uurimist.

 

Õigustatud huvi  

  

Valvekaamerate abil kogutud andmeid kasutame kooskõlas õigustatud huvidega, mis on seotud ohutu töökeskkonna tagamise ja vara kaitsmisega.

 

Võimalike rikkumiste ennetamine ja uurimine, samuti õiguslike kohustuste, näiteks tarbija- ja andmekaitse regulatsioonide täitmise tõendamine ning meie õiguste kaitsmine.  

 

See hõlmab kaitsmist igasuguse käitumise eest, mis võib rikkuda kehtestatud eeskirju. Lisaks sellele on töötlemise eesmärk tõestada juriidiliste kohustuste, sealhulgas tarbija- ja andmekaitse regulatsioonide täitmist. Seda kasutatakse ka meie õiguste kaitsmiseks juhtudel, kui võib olla vajalik tarvitusele võtta õiguslikke meetmeid.

 

Õigustatud huvi  

  

Õigustatud huvid, mis on seotud seadusjärgsete kohustuste täitmise tõendamise, andmete turvalisuse säilitamise, kuritarvituste uurimise, järelevalve ja õiguste kaitsmisega.

 

 

Pange tähele, et teil võib olla õigus esitada vastuväiteid töötlemisele, kui me töötleme teie andmeid õigustatud huvi alusel (vt lähemalt jaotisest 6).

 
4. Kas me edastame isikuandmeid väljapoole ELi/EMP piirkonda? 

 Kuna me ei saa kõike ise teha, toetume mitmetele kolmandatele isikutele, kes meid äritegevuses abistavad. Sellest tulenevalt on olukordi, kus teie isikuandmeid edastatakse väljaspool Euroopa Liitu või Euroopa Majanduspiirkonda asuvasse riiki (edaspidi "kolmandad riigid"). Näiteks mõned andmesüsteemid, mida me kasutame isikuandmete säilitamiseks, asuvad kolmandates riikides. Lisaks võib mõnede meie äripartnerite alltöövõtjate juurdepääs isikuandmetele olla piiratud.

 Kui teie isikuandmeid edastatakse kolmandasse riiki, võib kaitse tase väheneda võrreldes ELi isikuandmete kaitse üldmääruses tagatud tasemega. Seetõttu püüame enne iga edastamist rakendada vajalikke meetmeid, et tagada teie isikuandmete kõrgetasemeline kaitse vastavalt ELi isikuandmete kaitse üldmääruse nõuetele. Mõned meetmed, mida me rakendame, hõlmavad selle tagamist, et isikuandmete vastuvõtja on sertifitseeritud vastavalt ELi-USA andmekaitseraamistikule, ning Euroopa Komisjoni poolt heaks kiidetud ja avaldatud lepingu tüüptingimuste kasutamist osana lepingutest, mida me sõlmime nende ettevõtetega, kellele me edastame isikuandmeid kolmandatesse riikidesse. Lisateavet ELi-USA andmekaitseraamistiku kohta leiate siit ja lepingu tüüptingimuste kohta siit. 

Näiteid olukordadest, kus teie isikuandmeid edastatakse kolmandasse riiki:

Riik

Eesmärk

Meetmed, mida me võtame isikuandmete piisava kaitse tagamiseks

Ameerika Ühendriigid Sotsiaalmeedia teenused (Meta, LinkedIn, YouTube) Andmekaitseraamistik
Hiina Sotsiaalmeedia teenused (TikTok) Lepingu tüüptingimused

 

5. Teie õigused andmesubjektina

Andmekaitset käsitlevad õigusaktid, eelkõige ELi isikuandmete kaitse üldmäärus, annavad teile teatud õigused kontrollida, kuidas teie isikuandmeid kogutakse ja kasutatakse. Need õigused ei ole siiski absoluutsed ja nende suhtes kehtivad teatavad piirangud. Näiteks ei saa me teie isikuandmeid kustutada, kui meil on seadusest tulenev kohustus neid säilitada. Pange tähele, et me oleme kohustatud hoidma teie isikuandmeid konfidentsiaalsena, seega olge valmis oma õiguste kasutamisel tõendama oma isikusamasust. Kui soovite kasutada allpool loetletud õigusi, võtke meiega ühendust, saates e-kirja aadressil: privacy@mustigroup.com.

Õigus läbipaistvale teabele

Teil on õigus saada läbipaistvat teavet oma isikuandmete töötlemise kohta. Kuigi oleme teinud kõik endast oleneva, et muuta käesolev privaatsusteade võimalikult läbipaistvaks, võite alati nõuda lisateavet töötlemise kohta, võttes ühendust eespool nimetatud e-posti aadressil.

Õigus tutvuda oma andmetega

 Teil on õigus teada, kas me töötleme teie isikuandmeid. Samuti on teil õigus teada, milliseid isikuandmeid meil teie kohta on; töötlemise eesmärgid; vastuvõtjad, kellele teie isikuandmeid on avaldatud või avaldatakse; säilitamisperioodid; teave teie isikuandmete allikate kohta ning teave teie isikuandmete edastamise kohta kolmandatesse riikidesse. Soovi korral anname teile ka koopia kõigist teie kohta töödeldud isikuandmetest.

Õigus andmete parandamisele

 Kui märkate, et teie isikuandmed on ebatäpsed, ebatäielikud või aegunud, on teil õigus nõuda andmete parandamist või täiendamist.

Õigus andmete kustutamisele

Teatud olukordades on teil õigus taotleda oma isikuandmete kustutamist. See õigus on siiski piiratud, näiteks kui te võtate oma nõusoleku tagasi ja andmete säilitamiseks puudub muu õiguslik alus. Me ei saa kustutada isikuandmeid, mida tuleb säilitada juriidiliste kohustuste, näiteks raamatupidamisseaduste täitmiseks.

Õigus andmete piiramisele

Teatud olukordades on teil õigus taotleda töötlemise piiramist. Näiteks kui te vaidlustate oma isikuandmete õigsuse ja me ei saa neid kontrollida või kui te vajate kustutamiseks märgitud andmeid õigusnõuete esitamiseks, täitmiseks või kaitsmiseks, siis piirame nende andmete töötlemist.

Õigus andmete ülekandmiseks

Teil on õigus saada oma isikuandmeid struktureeritud, üldkasutatavas ja masinloetavas vormis ning edastada need andmed teisele vastutavale töötlejale (kui see on tehniliselt teostatav). Pange tähele, et see õigus kehtib ainult isikuandmete suhtes, mida töödeldakse automatiseeritult ja teie nõusoleku või lepingu alusel.

Õigus esitada vastuväiteid

Teil on õigus esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele, mis põhineb meie õigustatud huvidel. Lisaks on teil absoluutne õigus esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele otseturunduse eesmärgil.

Õigus nõusolekut tagasi võtta

 Teil on õigus oma nõusolek igal ajal tagasi võtta, kui olete andnud nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks konkreetsetel eesmärkidel.

Õigus esitada kaebus

 Kui te kahtlustate, et teie isikuandmeid on töödeldud ebaseaduslikult või kui te ei ole rahul meie andmekaitsetavadega, on teil õigus esitada kaebus kohalikule andmekaitseasutusele. Järelevalveasutuste kontaktandmed leiate allpool:

Eesti: Andmekaitse Inspektsioon 

Läti: Läti Andmekaitseinspektsioon 

Leedu: Leedu Andmekaitseinspektsioon 

 

6. Kui kaua me teie andmeid säilitame?

Kliendiandmed

Teie kliendiandmeid säilitatakse maksimaalselt kaks aastat alates sellest, kui võtsite meiega viimati ühendust või tegite meiega tehinguid. Andmeid võidakse säilitada kauem kui kaks aastat, kui see on vajalik kriminaaluurimise, käimasoleva kohtumenetluse või muude sarnaste asjaolude tõttu. 

Kliendiandmed hõlmavad näiteks järgmist teavet:

  • Kontaktandmed
  • Andmed lemmiklooma kohta (ainult seni, kuni teie konto on aktiivne)
  • Sõnumid
  • Nõusolekud
  • Ostuandmed (välja arvatud makseandmed, mida tuleb vastavalt raamatupidamise nõuetele säilitada seitse aastat)
  • Kliendiprogrammidega seotud andmed
  • Lemmikloomade heaolu ja veterinaarteenuste jaoks kohtumiste määramine

Osalemine üritustel: Kui osalete meie korraldatud üritustel, säilitame osalejate andmeid ühe (1) kuu jooksul pärast ürituse toimumist.

Klienditeeninduse sõnumid: Kui võtate ühendust meie klienditeenindusega, säilitatakse kõnesalvestusi kuuskümmend (60) päeva.

Partnerid ja esindajad: Partnerite ja esindajate kontaktandmeid säilitatakse seni, kuni meil on püsiv ärisuhe.

 

7. Kellele me teie isikuandmeid avaldame?

Me töötleme teie isikuandmeid peamiselt Musti Group siseselt. Lisaks teeme koostööd mitme kolmanda osapoolega. Allpool leiate vastuvõtjate kategooriad, kellele teie isikuandmeid võidakse avaldada sõltuvalt teie poolt kasutatavatest toodetest ja teenustest:

Turunduspartnerid

Me võime avaldada teatud isikuandmeid, näiteks teie e-posti aadressi, turunduspartneritele, kes korraldavad meie nimel turunduskampaaniaid. Andmete avaldamiseks võib olla vajalik teie nõusolek.

IT-süsteemide ja andmekeskuste teenuste pakkujad

Teeme koostööd teenusepakkujatega, kes pakuvad IT-süsteeme ja andmekeskuste teenuseid teie andmete säilitamiseks.

Sotsiaalmeedia ettevõtted

Teie nõusolekul võidakse isikuandmeid jagada sotsiaalmeediaettevõtetega, näiteks Meta, meie turunduseesmärkide raames.

Ladustamis- ja transporditeenuste pakkujad

Isikuandmeid võidakse avaldada ladustamisteenuse pakkujatele ja transpordiettevõtetele, et hõlbustada teie tellimuste kättetoimetamist.

Ametiasutused

Isikuandmeid võib avaldada erinevatele asutustele, kui selline avaldamine põhineb kohaldatavatel õigusaktidel või õiguslikel nõudmistel.

Makseteenuse pakkujad

Kui valite makseviisi, näiteks krediitkaardi või internetipanga, jagatakse teie isikuandmeid makseteenuse pakkujatega, et võimaldada tehingu sooritamist. Saate meie veebipoes ostetud lemmikloomatoodete ja -teenuste eest tasuda erinevate makseviiside abil. Sõltuvalt teie valikust suuname teid kolmandate osapoolte teenustele, näiteks Klarna. Kolmandad osapooled koguvad teie andmeid vastutavate töötlejatena.

Tootetarnijad, turustajad ja tootjad

Teatud olukordades võidakse isikuandmeid avaldada erinevatele tootetarnijatele ja tootjatele ja teenuse osutajale. Näiteks, kui kasutate loomaarsti või kliiniku teenuseid, tegutsevad nad eraldiseisvate vastutavate andmetöötlejatena või teatud tootjavastutuse juhtudel, kui teie kontaktandmed võidakse jagada tootjaga, et korraldada  probleemse toote asendamine.

Analüütika ja statistika teenuse pakkujad

Meil on lepingud teatavate partneritega, kes aitavad meid meie valduses olevate isikuandmete analüüsimisel. See võib põhineda teie veebilehel antud nõusolekul või meie õigustatud huvidel, kui me koostame ostuandmete põhjal prognoose ja hinnanguid.

Muud isikud

Me võime teie isikuandmeid avalikustada ettevõtte omandamise, ühinemise või muude ettevõtte tehingutega seoses. Lisaks võib andmete avaldamine toimuda, kui me peame täitma kohustuslikke juriidilisi kohustusi või kaitsma PetCity, meie klientide või teiste partnerite õigusi, vara või turvalisust. Sellistes olukordades võidakse teie isikuandmeid jagada audiitorite, advokaadibüroode, konsultantide või sarnaste isikutega.

8. Kuidas me tagame teie andmete turvalisuse

Teie andmete konfidentsiaalsuse ja õigsuse tagamine töötlemise ajal on meie jaoks esmatähtis, mistõttu võtame teie isikuandmete kaitsmiseks rangeid ja ajakohaseid turvameetmeid. Oleme rakendanud kaitsemeetmeid, et kaitsta teie andmeid juhusliku kaotsimineku, volitamata juurdepääsu või kasutamise ning mis tahes muudatuste või avalikustamise eest.

Teie andmed on kaitstud füüsiliste, organisatsiooniliste ja tehniliste kaitsemeetmete abil. Andmeid hoitakse turvalistes tulemüüridega serverites ja kui me töötame partneritega, peavad nad järgima samu rangeid reegleid nagu meie. Juurdepääs teie andmetele on piiratud ainult volitatud isikutele ja me kasutame turvalisuse tagamiseks mitmesuguseid tehnilisi meetmeid. Nende ettevaatusabinõuete eesmärk on minimeerida selliseid riske nagu teie isikuandmete kadumine, väärkasutamine, volitamata juurdepääs või muutmine.

 

9. Käesoleva privaatsusteate muutmine

 Käesolevat privaatsusteadet võidakse muuta vastavalt meie tegevuse arengule. Me hoiame seda dokumenti ajakohasena, seega soovitame teil selle sisu regulaarselt üle vaadata.